hcptdg Schreef:
PB is on the way!
hans
Laat mij svp ook weten waar dit treffen plaatsvind.
Vr.Gr.JanJ.
PB is on the way!
hans
Laat mij svp ook weten waar dit treffen plaatsvind.
Vr.Gr.JanJ.
Het wordt een drukke meeting deze keer!
Nu we toch even onder elkaar zijn als zuiderlingen: ik koop meestal m’n horlogebanden via internet, maar wil zaterdag eens in Sittard, Heerlen of Maastricht (Aken mag ook) een aantal nieuwe banden gaan kopen (er komen een aantal nieuwe horloges aan). Wie van jullie weet, welke juweliers een ruim aanbod hebben en welke merken (banden) ze o.a. hebben. Om dit topic niet verder te vervuilen, is het denk ik het best om mij een pb te sturen. Ik zal dan, als ik ben geweest, mijn ervaringen wel posten in een nieuw topic.
Alvast bedankt en groeten oet Aelse,
Ron
Krabong is de banden fetisjist (moelijk woord trouwens)
Nou Krabong, kom maar op dan: waar kom jij het best aan je trekken wat de banden fetish betreft
Gr Ron
Massagewereld Maastricht
je hebt pb
groet
mark
Bedankt Mark, ik heb 'm beantwoord…
Vr gr Ron
Ik ga het liefste naar Scorpione, daar hebben ze niet het grootste aanbod van Maastricht maar daar snappen ze ondertussen dat ik het liefste met 4 mappen (met daarin banden) aan het tafeltje ga zitten en dat ik dan kan gaan “passen”. Een soort zelfde principe als onze vrouwen met schoenen hebben…
Verder heeft Filipucci (tegenover juwelier Vossen) vaak een breed aanbod van E 10,- tot E 200,- En als je echt een hele, hele gave crocodil wil moet je eens bij Burger binnen lopen. Die hadden me laatst toch materiaal in hun bakje liggen!!! Wel kostbaar overigens.
Groet, Roel
heren,
voor de forumleden uit ons zuiden, ik heb een super adres in herzogenrath, waar je aan groothandelprijzen horlogebanden kunt kopen, deze man had van kroko tot antilopenleer, en de prijzen zul je bijna niet geloven ongeveer 1/3 van de normale winkelprijzen. Werkelijk honderden banden!!!
als jullie het adres willen hoor ik het wel, anders op het GR. L.W.T.
gr. john
Hoi John,
Graag (adres Herzogenrath)… Nu ik het las, herinnerde ik me pas weer dat ik al vaker bij hem gekocht heb tijdens de Rikketik. Hij heeft inderdaad erg veel banden tegen superprijzen.
Gr Ron
Burger, da’s waar ik de nieuwe bandjes voor mijn Russen op de kop heb getikt. Niet heeeel goedkoop (wel redelijk), maar wel exact wat ik zocht EN prima service!
Groet
Mark
Zag dat de foto van de winnaar van de meest begeerde Horlogetrofee (beneden de grote riolen) was verdwenen. Daarom nog even de foto van de Tudor Sub van Oscar oka Tiger!
Staat vrijdag 21 september al in uw horloge agenda?
Hans & Roel
Ik ben er iig zeker bij
Is trouwens het weekend van de Rikketik!
Misschien ooit eens een "horlogetreffen"in het noorden van het land???:)
lijkt me leuk!..
even ter herinnering…
zijn er nog plaatsen vrij??
ik denk er over om de 130 km maar voor lief te nemen!!
Groet Arno.
Ja hoor, we werken niet op reservering. Ik stuur je een PB over de locatie. Start tussen 19.30 en 20.00 uur.
groet hans en Roel
iemand die toevallig uit de buurt van midden-brabant wil meerijden?