Stuur Tom eens een PB, volgens mij komt die uit die richting (en geen auto toch??)
hans
Stuur Tom eens een PB, volgens mij komt die uit die richting (en geen auto toch??)
hans
Ik woon gewoon TE ver weg:(:( ZUCHT!!!
zal ik doen, dank je voor het advies
Nog even een tip voor degenen die gaan komen:
Noteer even de nummers van je horloges. Bij een stevig aantal belangstellenden zul je altijd zien dat er verwisselingen dreigen te ontstaan, dus noteer je serienummers! En iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen horloges. De organisatie (whatever) houdt zich daar niet mee bezig en is absolutt onschendbaar cq niet aansprakelijk.
Hans en Roel (die weer eens op Ibiza zit met zijn schone )
Niet vergeten? Het wordt lekker druk vrijdag 21/9!! Er zullen ook twee horloge-experts aanwezig zijn. Neem vooral (ook) uw Omega’s mee. Ferrie Schweitzer (bij uitstek deskundig) zal graag uw vragen beantwoorden.
hans (en Roel die weer eens op Ibiza is )
Hoi Hans,
Leuk dat er veel mensen komen en dat Ferrie ook komt. Nu maar hopen dat de Deutsche Post en onze altijd betrouwbare vrienden van TPG een beetje meewerken… Ik zit nog te wachten op iets leuks.
Vr gr Ron
“We zien ons”
Indien er nog belangstellenden zijn (die ook gaan komen) en die de locatie nog niet kennen, stuur dan even een PB!!
hans cp
Er bereiken ons berichten dat sommige forumleden niet weten waar de bijeenkomst wordt gehouden. Stuur ons dan even een PB met vermelding van uw forumnaam. Op basis van een enkele mail zonder forumnaam wordt geen informatie verstrekt. Overigens voor boze lieden: er is een heeeel grote politeagent onder de aanwezigen die graag ’ in functie komt’ als het nodig mocht blijken te zijn
Hans&Roel
Er bereiken ons berichten dat sommige forumleden
niet weten waar de bijeenkomst wordt gehouden.
Stuur ons dan even een PB met vermelding van uw
forumnaam. Op basis van een enkele mail zonder
forumnaam wordt geen informatie verstrekt.
Overigens voor boze lieden: er is een heeeel grote
politeagent onder de aanwezigen die graag ’ in
functie komt’ als het nodig mocht blijken te zijnHans&Roel
Zeer verstandig Hans, als je ziet/leest wat moois die Limbo’s allemaal hebben
Beetje ver voor mij, maar toch veel plezier gewenst aldaar.
We krijgen toch een foto-reportage hé ?
Ik ga er zonder meer van uit dat er camera’s aanwezig zulen zijn
Morgen is het zover vanaf 19.30 (20.00) uur ben u welkom op de locatie die u bekend zou moeten zijn. Zo niet: PB.
p.s.
Er is geen programma…
Er is geen maaltijd…
Er is geen bestuur…
Er zijn weinig regels… Zorg voor je eigen klokjes, respecteer de spullen van anderen en betaal je drankjes
tot morgen Hans & Roel (onbezoldigde organisatie)
Ik wens jullie een geweldige avond toe! Ook ik ben Limburger en ik zal proberen om de volgende keer aanwezig te zijn.
DOEN Jos!!
hans cp