Het grote "Omega Only" topic

Die had je nog niet toch, Omega’s?

5 likes

Lijkt me een mooie trip. Benieuwd naar verslag👍

2 likes

Die 1993 heeft een aftermarket bezel inlay, de mijne heeft dezelfde kleur als de 2006 bezel. Horloge is nieuw door me gekocht en heeft de originele bezel en inlay (plaat, wijzers en pip zijn inmiddels vergeeld tritium).

4 likes

Deze is nieuw voor mij. :hushed:

Look at the Omega logo engraved in the glass :sunglasses:

8 likes

Bij de release van de nieuwe Seamaster was ik niet zo enthusiast. Nadat ik ze in het echt he b gezien en meer foto’s bekijk is dat helemaal veranderd. Het ging van niet zo enthusiast naar “hoe vertel ik mijn vriendin dat ik een nieuw horloge wil kopen…”.

1 like

Mmm. Kwamen langs een Vintage winkel in Lausanne. Twee aanwinsten meegenomen.
Twee keer gold capped maar in zeer mooie staat.

Begint een duur reisje te worden :see_no_evil::wink:

28 likes

c’est très magnifique :wink:

2 likes

Nice! Je collectie c-cases begint zo langzamerhand serieuze vormen aan te nemen. :ok_hand:

4 likes

Whowww die linkse en rechtse zijn ZÓ mooi :heart_eyes:

2 likes

Neem er wel 1 over terzijnertijd​:pray::pray::pray:

2 likes

Ik vind vooral die met de “linnen” dial erg mooi! Gefeliciteerd met je aanwinsten!

2 likes


Als bijdrage mijn ‘three piece Omega collection’. Sarbjes zijn al lang de deur uit. De Aqua Terra was al een backbone in de collectie. En met de recente verkoop van de Longines en de Rolex Oyster kwamen een mooie Constellation (38mm) en een Speedmaster Master Chronometer Chronograph Moonphase. De Aqua Terra en de Constellation met de co-axiaal 8500 en de Speedy met de 9904 co-axiaal. Foto natuurlijk Riddler-proof:grin:

16 likes

:laughing::laughing:

@Riddler: hier zit geen enkele kwalijke bedoeling bij hoor! Ik dacht namelijk: “BAM, dat zal ze leren” toen ik DE foto zag…

1 like

Ha Ha. Leuk!,

Zo pak ik het ook echt niet op!

Mooie foto!,

2 likes

13 likes

Deze is toch wel mooi :hushed:

3500EU met prachtige bracelet.

14 likes

Vind hem wel wat vrouwelijks hebben

1 like

Geen ovalen scheelt heel veel… , dit zwarte model is duidelijk voor de heren gemaakt.

Een paar wrist shots op het Omega forum laten zien dat hij groter draagt , prachtig ding.