Het grote onderwater duikhorloges (foto) review 🐬

Mijn beste,

Een buitengewone plausibele fotogenieke review!!
Mijn complimenten!!
Dank voor het delen!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Schitterende foto’s en een goed leesbaar verhaal.
Dank voor het delen. :+1:

1 like

Sd is gewoon waterdicht hoor…ook iets dieper…

Geen camera mee onderwater alleen :grimacing:

4 likes

Deze week grotduiken in Mexico, en een trip naar Isla Mujeres, waar in deze tijd van het jaar massa’s walvishaaien zijn. Een duik met 20 whalesharks kan hopelijk van de bucketlist :slight_smile:

De trouwe Citizen (new acqualand) gaat weer mee, net als de laatste talloze keren. Daar is ie voor! (wat is deskdiving eigenlijk :slight_smile: )

15 likes

Ik heb hier nog drie Helm watches liggen die 300m ISO gecertificeerd zijn… die blijven vast wel heel :grinning:
Erg gaaf deze post :+1: Smaakt naar meer…

1 like

Kijk, heerlijk. Gewoon goed in gebruik. Mooi om te zien.

1 like

Fijne review!! Leuk om te zien waar ze voor gemaakt zijn :wink:

1 like

Dit zijn de betere topics, bedankt voor deze, :+1::+1::+1:

1 like

Wat een toffe foto’s :+1::ok_hand:

1 like

Wat een ontzettend leuk topic en prachtige foto’s. De begeleidende tekst is net zo boeiend als de uitermate goed gelukte foto’s!

Zal ik het doen? Nou vooruit, ik maak de flauwe grap: echt adembenemend hoor die duikfoto’s :wink:

2 likes

Erg mooi en verfrissend verslag. Ook heel leuk dat de SKX er incognito aan heeft meegedaan.

De Seamaster mis ik persoonlijk niet in deze praktijktest, want met die van mij ga ik toch niet zwemmen, daarvoor heb ik m’n SKX en die heeft zich onlangs in zee uitstekend bewezen.

Leuk dit en hoop op een vervolg!

1 like

Ik zeg volgend jaar een HF duikdag!
Iedereen zwemmen snorkelen en duiken met zijn duikhorloges.
Uiteraard met aansluiten een BBQ om de stoere verhalen van de dag te delen.

5 likes

Top idee! Als het maar geen nieuwjaarsduik wordt!

1 like

Als er animo voor is volgend voorjaar om met wat liefhebbers te gaan duiken en snorkelen denk ik wel dat we dat georganiseerd krijgen. Het strandje waar wij de shoot hebben gecoördineerd is zeker geschikt voor een leuk groepje, en in de buurt zitten genoeg campings voor een gezellige avond.

Genoeg tijd dus voor @ThaPapper & @Triplock om samen eerst nog hun PADI te halen :wink:

4 likes

CMAS ook goed?

Koele review :sunglasses:

Hoe diep zijn jullie eigenlijk geweest ?

1 like

10,9 meter, maar elke horloge had zijn eigen plekje voor de shoot. Sommige op maar 1,5 meter diepte daarom zie je ook behoorlijke verschillen in de verschillende foto’s.

1 like

Mooie foto’s van duikers in hun natuurlijke habitat!
Mijn horloges mogen niet nat worden.

Waarom niet? Als zij (hieronder) komt, ben ik ook gekomen.

6 likes

Montego Bay, Mauritius, Malediven, Great Barrier bla bla bla vind ik wel leuk als eventuele locatie. Het Grevelingenmeer trekt me eerlijk gezegd niet zo. 1 keer in NL gedoken en een hoop modder gezien dus dat hoeft voor mij niet meer. Alhoewel jullie wel meer gezien hebben als ik destijds in NL. Weet niet meer precies waar dat was.

Maar wat een geweldig verslag. Erg leuk om te lezen maar vooral de foto’s. :+1::ok_hand:

1 like

Ben jij op de Malediven geweest? Staat op m’n bucketlist, en dan 1 week in zo’n paalhut met glas in de vloer (ik dacht 10k per week).

In de jaren ‘80 op Curacao, Aruba en Bonaire gesnorkeld. Ongelooflijk hoe helder het daar is (was?). Veel parrotfish in allerlei schitterende kleuren gezien.

1 like