Het grote onderwater duikhorloges (foto) review 🐬

Super gaaf gedaan mannen!

1 like

Heb ongeveer 450 duiken gemaakt in Nederland . Dus als je een keertje zin in een duikje hebt , ben je van harte welkom . Er is genoeg te zien in ons mooie land.

5 likes

Hè die dan weer net niet, de andere wel.

ABC eilanden nooit geweest. Lijkt me ook geweldig!

Ik ben echt een mooi weer duiker en er moet wat te zien zijn. Of grot en driftduiken maar dat zie ik me hier ook niet doen. Lekker in je shorty. En dan hier jezelf afpellen als een banaan in je full wet!

Nee hoor jongens, ik ben jaloers op jullie dat jullie wel hier duiken. Ik heb teveel hobby’s dus duik alleen op vakantie.

1 like

Dat was toch al wat jaren geleden :joy::+1:Zou(den) ze nog gegroeid zijn?

1 like

Respect! Dan ben je ook echt een bikkel!

2 likes

Super leuk topic heren. Tof om dat eens te bekijken!

Dit is zo’n dikke SKX he :heart_eyes:!

1 like

Hooguit een beetje naïef. Heb ook nog op meer plaatsen in de wereld mogen duiken.

2 likes

Super gedaan,en echt ingezet waar ze voor gemaakt zijn

1 like

Deze vond ik nog. opa in zijn natpak, dubbel 7, rond de Kerstdagen in de Boschmolenplas, Panheel. De droogpakwatjes hadden het kouder :joy:

image

9 likes

Och arm, ik hoop het niet voor 't meiske.

1 like

Is moeilijk te zien ,maar was het een ijsduik?
Sowieso respect :ok_hand::ok_hand:

1 like

Gave foto’s en mooi topic!:grin: vraagt om meer

1 like

Wat fantastisch gaaf heren!!! :+1::+1::+1: Dat is genieten met een grote G!:ok_hand:
Dank voor de mooie review, de prachtige fotoserie en uiteraard voor het delen ervan. TOP!:blush::+1::sunglasses:

1 like

Gave review! Thx :+1:t2:
Nemen jullie de volgende keer ook een Omega SMPC of Planet Ocean mee? Ben wel benieuwd hoe deze het doen onder water.

1 like

Doet mij denken toen ik mijn duiker uitprobeerde! :slight_smile:
Gave foto’s overigens ! :blush:

1 like

Dat lijkt ons een uitstekend idee! En er zijn nog wel meer gave duikers die we willen reviewen. @ThaPapper heeft nog wel een unieke exoot die we graag mee nemen de volgende keer :pray:

3 likes

Geweldig topic! Klasse werk. Onafhankelijk en gedegen onderzoek. Leuk om te lezen. Bedankt voor het maken en het delen ervan! :+1:t2::clap:t2::cool:

1 like

Topper! Daar is ie eigenlijk voor :wink:

Heb zelf ook een Sea-Dweller uit 2004 (enkele weken geleden gekocht), maar durf er eerlijk gezegd toch zo het water niet mee in. Wellicht eens laten testen op waterdichtheid :slight_smile:

Een SKX, een Solar, een mini Turtle bedoel je? :blush:

1 like

Sinds wanneer heb jij zo’n ding :thinking:?

2 likes