Hmm ik dacht meer iets met een U en een N maar dan loop ik misschien weer achter
Owh, de Ulysse bedoel je? Kunnen we die dan op zeg 2,5 mtr diepte fotograferen? En dat ik daar dan bij ben met een leen-flesje lucht op mān rug en een duikbrilletje op?
Nou zonder brevet is dat niet aan te raden, al ga je maar 2,5 meter. Probeer ook maar eens uitrusting te huren zonder pasje. Maar we kunnen de UN zelfs op 1,5 meter fotograferen en jij kan dan als snorkelaar alles vanaf eerste hand volgen
Dat vind ik echt gaaf Roel, bedankt!
Ik neem wel een paar meter slang mee om rustig te kunnen poseren. āāļø
Owh nee, dat niet zeker?
Ook met een snorkel kun je naar 2,5 meter geen probleem.
Wel met een klein loodgordeltje met 2 kilo lood.
Ook dan is het goed te doen om er een mooie foto van te maken.
Geen probleem
Tof, dank jullie wel voor het meedenken mannen, lijkt me leuk om een keer mee te mogen maken.
Als tegenprestatie, zal ik wat voor de inwendige mens verzorgen voor wanneer jullie bovenkomen van de echte duiken.
Of je eet van tevoren een kapsalon
Gave onderwater reportage ik zie het vervolg graag verschijnen, mijn Archimede Sporttaucher komt niet dieper dan een bord soep
Folder fotoās mannen⦠fantastisch !
Proficiat! Hele mooie plaatjes en doet mij terug denken aan mijn NOB brevetten opleidingstijd. Mijn Breitling Skyracer is minder geschikt gebleken voor duiktripjes en ben dus aan het oriĆ«nteren voor de aanschaf van een mooie en praktische duikklok. De getoonde Breitling Superocean Heritage heeft inderdaad een āfouteā band maar ook geen duidelijke cijfers op de bezel, noch op de wijzerplaat. Ook de Oris Diver GMT valt af bij mij want die toont op de bezel van alles en nog wat behalve de info waar je als duiker om verlegen zit.
Als Breitling liefhebber is mijn gretig oog al gevallen op de Breitling Superocean II 44 met blauwe wijzerplaat. Maar met jullie review ga ik toch nog even verder met mijn oriĆ«ntatieā¦
Als mede-Breitling liefhebber kan ik je zeggen dat dit een prachtige model is. Op rubber lijkt mij dit een prima backup bij een duik. Wellicht alternatief zijn de Oris Aquis modellen, heb er diverse gehad en weet nog steeds niet precies waarom ik nu Aquis-loos ben
We zien je NA topic wel tegemoet!
Nu de rest nog vinden . En dan volgend jaar mee gaan duiken.
Dit topic had ik helemaal gemist!
Heel cool! Mooie fotoās ook.
Zie je hoe een duiker het in het āechieā doet.
Leuk topic mannen! Mooie fotoās ook! Ja dan begin je weer te denken aan een duikbrevet⦠. Anyway, door dit topic heb ik net deze jongen omgeslingerd naar de housewarming van mijn broertje
Tof topic en lekker hoor die onderwaterfotoās.
Eigenlijk wel gaaf om idd te duiken, te klimmen of race laps te timen met horloges ipv kijken of het al tijd is voor de koffieāļø
Erg leuk deze serie fotoās en tekst.
Snap wel dat die krap de mod wilden ver mosselen.
Hou het gewoon origineel.
Bedoel je dat je met Duikhorloges ook echt kan duiken!!! Ik dacht dat die klatsers alleen voor de droge HF pols bestemd waren. Mooi topic. Veel duikplekken!