Het grote 'rate my collection' topic

Zo divers is het niet :joy:

Het eerste vlaggetje voor Spam :joy:

2 likes

Even voor de goede orde. Zijn dat like aan de persoon gegeven, of ook de likes aan de (negatieve) reacties in het geopende topic?

Dat laatste zou eea verklaren van dat overzichtje :sunglasses:

1 like

Volgensmij alleen likes aan eigen bijdragen. Dus je eigen topics en reacties

2 likes

:point_up:

Daar gaan ze voor.

Hey grappig, dat wist ik helemaal niet.

@RLC, Jezus man, 14 topics in één week. Hoe houd je het bij?

Volgens mij moet ik een andere hobby zoeken. Ik dacht echt dat ik een leven had. 6600 gelezen. Toch niet 6600 topics? Of 6600 berichten? Ik schrik hiervan.

Nu snap ik waarom ik zoveel bier drink om ervoor te zorgen dat ik niet overprikkeld raak. Thanks :beers:

10 likes

Vergeet niet: dit is over een heel jaar. Wanneer je populariteit daalt, bijvoorbeeld omdat je teveel topics opent of te vaak “prettige dag” zegt, dan daal je ook in aantal likes, want de cijfers lopen mee, per dag.
Overigens staan ze qua gekregen likes minder hoog. Ik ga niet zeggen wie er hoger staan omdat mensen dan naast hun schoenen gaan lopen.

5 likes

Shit, het is al te laat.

6 likes

Er kan maar één koning zijn, zag ik net aan de hand van je link. :crown:

2 likes

Echt niet. Start even je eigen topic ‘Wie heeft de meeste likes? ik win toch wel

Ohnee dan krijg je nog meer likes!

2 likes

Het was mij zonder de statistieken ook al wel helder Nils!

Ik post Rolex:

Ik post mods:

Het is een recept voor succes.

22 likes

Je vergeet zoon klote poll erbij te posten :joy:

1 like

:joy::joy::joy: geniaal!!!

1 like

Ik geef je collectie een drie. De reden: Het zijn stuk voor stuk heel mooie horloges. Maar mooie horloges bij elkaar zijn nog niet meteen een mooie collectie.
Hij is naar mijn smaak te eenzijdig, te veel donkere duikers.
Is volstrekt subjectief, maar ja, zo werkt raten natuurlijk. Ik wil balans in een collectie en dat mis ik een beetje…

1 like

Ja een beetje :innocent:

ik hoopte al dat iemand mijn pun zou snappen

1 like

Als je je horlogedoos alleen al van dat tafeltje zou halen, zou ie wat mij betreft al bijna een punt stijgen.

Verder is het inderdaad te voorspelbaar en teveel van hetzelfde vind ik.

2 likes

I just like dive watches. Can’t help it sir…:upside_down_face:

Never gonna happen. Zijn de horloges van mijn beide opa’s :wink:

1 like

Die whiskeys zijn gekregen. Drink ik niet. Die rum is Flor de Cana uit Nicaragua. Meerdere keren geweest en Flor de Cana wint vaak de prijs voor de beste rum :wink:

Die ligt in een ander doosje met de Seiko 5 SNKL43. Side collection. De 8 op de foto zijn mijn core business.

@RLC
Het is ook mogelijk om op vier (edit: acht) personen te antwoorden in een enkele post. Of is het je doel om zoveel mogelijk berichten te verzamelen? Ik kijk onderhand nergens meer van op.

1 like