Het grote 'rate my collection' topic

Dat is jouw mening. Ik denk er anders over. :wink:

Narigheid? Couldn’t care less wat jullie ervan vinden. Ik ben er blij mee. Het topic is ook niet bedoeld voor mij alleen uiteraard. Het doel was voor meerdere mensen hier en dan hun collectie laten beoordelen en dan tips geven of suggesties op een respectvolle manier. Helaas is dat laatste de laatste tijd ver te zoeken op HF


2 likes

Mooi setje vintage Seiko duikers! I like! Marine Master 300 SBDX001 toevoegen? Is ook een klassieker inmiddels.

Ondanks dat ik geen fan ben van Invicta is het wel en grappig setje zo. En er zit in Tourbillon bij. Tot nu toe voor zover ik weet de enige Tourbillon op het forum. :sunglasses::+1:

1 like

Hallo?

1 like

Ja, narigheid. En het ging niet over jouw collectie, ook al schreeuwt het muurbloem.

Eens. Flikker dan toch eens op met die uitlokkende topics.

Je snapt toch zelf ook dat wanneer de collecties van een ander afgekraakt worden je daar wrange reacties op krijgt?

Afijn, ik zal uit je topic gaan :wave:t2:

10 likes

Nogmaals geen fan van Invicta. Maar vintage Invicta heb je wel mijn sympathie mee weten te krijgen. Ik heb er geen verstand van, maar gevoelsmatig heb je qua Vintage Invicta wel een top of the line collectie en behoort jouw Vintage Invicta collectie wellicht bij de wereld top in dat specifieke genre. 5 punten dus amigo :sunglasses::+1:

P.S. Die vintage Chrono’s zijn beide wel echt heel lekker. I am not lying :heart_eyes::+1:

1 like

Wat vind jij van mijn vintage horloges?:grimacing:

Edit: mijn vraag was al beantwoord :joy:
Super bedankt voor je sympathieke woorden! :ok_hand:t2: @RLC

Tijd voor een spelletje, wie ben ik?

Open een kuttopic - krijg kritiek - doe zielig - krijg steun van minimaal Ă©Ă©n stumper - doe stoer - ga naar stap 1.

17 likes

Yeah right :sweat_smile:

Wat is die lekker op leer!:beers:

1 like

Ik kom l gewoon bepaalde dingen in de wereld der horlogerie tegen waar ik graag mijn gedachtes met jullie over uitwissel
:wink:

Ja klopt,
wat?

Dat een Seiko saai is of dat een skx geen Seiko is?

Beide top of the line Han. Muchos respectos amigo :sunglasses::+1:

Ik ga door een topic heen en reageer dan waar ik op reageer gaandeweg.

Ja

10 likes

Dat

10 likes

Merk

10 likes

Ik

9 likes

:joy: