Het grote 'rate my collection' topic

Damn…. die 2e foto is bijna perfect. Ik had er zelf een paar blikken schultenbrau bijgezet… dan was hij af geweest :slight_smile:

@RLC, Ralph, je hebt een ‘dijk van een collectie’, het is de mooiste en ‘persoonlijk toegewijdste’ verzameling die ik op horlogeforum.nl ooit heb gezien, een dikke 5 punten heb ik dan ook voor je gestemd!! :+1: :grinning:

1 like

Normaal zou ik me inhouden, maar omdat jij dit setje tot ieders verveling maar blijft posten ga ik er toch mijn mening over geven.
Ondanks dat er mooie horloges tussen zitten vind ik je collectie eerlijk gezegd één groot cliché. Alsof je hebt gekeken wat de meest populaire horloges zijn op Chrono en die vervolgens hebt gekocht. Dat staat niet bepaald garant voor een mooie collectie. Fantasieloos.

10 likes

Rate er maar op los.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

0 stemmers

1 like

Mooie 3 piece collectie. Ben alleen niet zo’n fan van een datejust met linnen dial maar dat is persoonlijke voorkeur. Je hebt een duiker, een chronograaf en een wat dressier piece. Mooie collectie! :sunglasses::+1:

3 likes

Je hebt nog twee lege plekjes. Wat zijn je wensen/future horological goals? AP royal oak toch?

Kunnen we dit niet beter aan ons aller huisreeter @chillekasper overlaten? Dan krijg je tenminste nog wat zinvolle, betrouwbare achtergrondinformatie erbij en zo …

Jullie zeggen ook maar gewoon wat. Ik wil filmpjes want dat wordt populair later. Geloof mij maar!

2 likes

Ik heb nog een SARB035 en een SNK063J5 incoming voor de leuk.

Yes please. De 37mm versie met blauwe dial. Deze!

2 likes

F**k yeah what an amazing piece! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Ik zou wel voor de 40mm gaan overigens. Die kun je prima hebben als je een El Primero kunt rocken. Deze komt op de foto wat gecomprimeerd over…

Oh ik dacht groter. Mi scuzi amigo.
Wellicht is de levertijd ook wat gunstiger in het geval van de 37mm? Of is dat niet zo?
F**k me dead 17k. Ik dacht dat ze op 12-13 zaten list…

1 like

Zijn er in 38 en 42mm. Naast een 40mm sub lijkt hij idd 42.

Ik ben niet op de hoogte van de “echte marktwaarde”. @lasteraar en/of @Bauhaus weten dat misschien wel.

Dacht marktwaarde 20k and beyond

1 like

Tuurlijk! Stuur maar door dan maak ik een filmpje. Moet wel zeggen dat je nog een paar anderen voor je hebt. Zal kijken of ik volgende week tijd heb voor nog een filmpje. :slight_smile:

2 likes

Klinkt leuk Kasper. Mag ik ook foto’s van mijn horloges sturen? Ben benieuwd wat de final @Chillekasper verdict gaat zijn…:blush::+1:

1 like

Natuurlijk mag dat

30 collagefoto’s incoming…

5 likes

Leuk een samenwerking tussen Jut en Jul.

2 likes

De prijs van de 37mm hangt sterk af van de kleur. De lichte wijzerplaten zijn beter te vinden.

Bij de 39mm varianten is dat ook zo; blauw is gewild en schaars.

Blauw vind je onder de 20k niet meer (tenzij je geduld hebt en de 37mm bestelt bij een AP boutique)

1 like