Het is ook niet mijn uitvoering van de Polerouter. Geef mij maar staal met zwarte plaat. Maar het is zeker een mooie voor de kleurstelling.
zijn inderdaad heel erg goud
Ik vind die gouden Poulerouters echt de bom.
Even lekker opgeruimd.
Nog meer mensen zin in een lang weekend?
āEven lekker opgeruimd.
Nog meer mensen zin in een lang weekend?ā
Ze blijven briljant, die filmpjes
Ik zou zeker op hem stemmen.
Zie je het al voor je tijdens het debat?
Slap lul verhaal. Mw de voorzitter als ik even mag interumperen⦠Het woord is aan dhr van de PTDB.
En dan hier deze voor je⦠das goud.
En dan over een bureau ergens heen pissenā¦
Koning Rukbunker
Vrouw of man je hebt een lekkere set horloges zeg. Die UG vooral!
Oh ja: dikke billen 5 reten
Haha! Ik weet niet wat grappiger is. Jouw post, of de reacties erop!
dit is de mooiste reactie van het afgelopen jaar. Kunnen we daar geen topic van maken als terugblik? @koekoek niks mis met single malt ranja op zān tijd he!
Mooie horloges maar als collectie (te) saai imho
Sub en Speedy vind ik top, maar de rest zegt me weinig. Als de Seamaster nu es de nieuwste was geweest, in blauw⦠of beter nog, de Sub en Speedy aanvullen met een bijzondere GS met lichte plaat, bvb die nieuwe sbga413
dat zou een erg leuke moderne 3piece maken.
En dan de rest verkopen en van het geld even normale drank, zakmes en zonnebril kopen
Als collectie imo wat te saai, te veel van hetzelfde. Speedy en Seamaster top, de rest ā¦
Ik zou ze allemaal verkopen en een Vintage DJ, Zenith EP 38mm en Sub 14060M kopen.
En misschien een APRO als aanvulling.
Kickstart je je eigen bullshit topic nu weer omdat je nog geen podium voor je collectie had?
OT: Ik geef deze collectie 1 steentje
Ik zou ze allemaal verkopen en een vintage Omega c-case, blauwe Omega Globemaster en een Rolex GMT master 16753 tiger eye kopen.
En misschien een witgouden day-date met Cherry dial als aanvulling.
Met name benieuwd naar de ratings van jullie collecties.