Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Haha, inderdaad. Lees het nu pas…:sunglasses:. What goed around comes around…:joy::wink:

Mooie dag om de 001 weer uit de kast te halen

16 likes

Net gewisseld; Heerlijk wat zon pakken dadelijk op het einde van de dag :sunglasses:

13 likes

13 likes

Mag ik vragen wat de servicebeurt heeft gekost?

Tuurlijk. € 385. Dat rekent het Seiko Servicecenter te Schiedam aan alle Seiko verkooppunten. Ik heb destijds wat rondgebeld. Er zijn juweliers die daar wat bovenop zetten en dat is niet zo netjes natuurlijk. Een bekende juwelier te Rotterdam vroeg zonder blikken of blozen 600 euro voor een beurt die ze elders laten uitvoeren.

4 likes

Ja hij is en blijft prachtig de 001!

15 likes

Boefjes zijn het! Maar bedankt voor deze nuttige info… Weten we waar we aan toe zijn!
Edit: Wat doen ze eigenlijk voor dat geld?

Full service van het uurwerk. Geen opmaak oid.

Vroeger moest je horloge met 8L35 uurwerk naar Japan maar sinds er twee uuwerkmakers een opleiding hebben gevolgd worden beurtjes in Schiedam uitgevoerd. Mijn SBDX001 liep beroerd maar na een beurt liep ie weer als een zonnetje. Ruim binnen “COSC” specs, +/-2 sec/dag!

10 likes


Wat is het toch een lekker ding !

12 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Nieuw!


Het staat er op: “Marinemaster Professional” :wink:

17 likes

Mooi…:grin:

10 likes

Tijdens saai Teams-overleg… :shushing_face:

8 likes

Mag ook eindelijk mee doen :grin::grin::grinning:

14 likes

Ja mooi he…:grin:

7 likes

Ja, je behoort nu tot een speciale club binnen dit mooie forum. Hier kom je alleen maar in met zeer goede smaak. Mondje dicht tegen de rest… :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Weer een gouden kans om een plaatje neer te zetten.

6 likes

Goedemorgen allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar zit stiekem al langer hier mee te lezen! Ik was al een tijd serieus aan het overwegen om een marinemaster te gaan kopen en heb nu, mede na het lezen van veel van jullie berichten, eindelijk de knoop doorgehakt. Erg blij mee! Wat een fantastisch horloge.

22 likes