Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Weer een gouden kans om een plaatje neer te zetten.

6 likes

Goedemorgen allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar zit stiekem al langer hier mee te lezen! Ik was al een tijd serieus aan het overwegen om een marinemaster te gaan kopen en heb nu, mede na het lezen van veel van jullie berichten, eindelijk de knoop doorgehakt. Erg blij mee! Wat een fantastisch horloge.

22 likes

Goede keuze :+1:
Staat ook nog steeds hoog op mijn lijstje om eens te hebben :ok_hand:

3 likes

Gefeliciteerd en welkom op dit mooie forum. Tof dat we je hebben kunnen inspireren tot deze aankoop. Veel plezier met de MM!! :muscle:t2::diving_mask:

1 like

Bedankt!! Dit forum heeft absoluut geholpen met het maken van de keuze. Mooi dat deze enorme bron van kennis er is.

Nu maar eens gaan scrollen voor wat inspiratie voor verschillende banden. En ik zag ook al een Kermit marinemaster voorbij komen. Super dik!!

Van harte welkom hier! En je hebt een goede binnenkomer zo, ze zijn prachtig!

12 likes

Vooral die blauwe, ofniet @HeinW? :grin::joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Voor de liefhebbers wellicht… mag weg voor goede prijs

O wauw ziet er mooi uit. Naar die iriomote versie heb ik ook nog gekeken maar vond het toch iets te riskant om zonder in het echt gezien te hebben voor die groene wijzerplaat te gaan.

1 like

Ik zie helemaal geen blauw op deze foto😉

Haha, nee de blauwe is idd ook erg vet!

1 like

Toch nog eentje. Wat is dit een knap ding zeg!! Voor mij mijn eerste horloge in een “hoger segment”. Het probleem dat ik nu ervaar is dat ik mijn andere horloges er zo “goedkoop” uit vind zien. Kennen jullie dat probleem?

12 likes

Dat is een luxe probleem…:grin:

1 like

Absoluut!! :rofl:

Ja. :roll_eyes:

1 like

:zipper_mouth_face::zipper_mouth_face::zipper_mouth_face:

2 likes

Zeker een bekend probleem, maar toch haal ik ook nog steeds veel plezier uit horloges uit goedkopere prijsklasse… je moet alleen wel appels met appels blijven vergelijken😉

2 likes

Net binnen gekregen en wat een heerlijk horloge. Wilde persé of de SBDX017 of de SBDX001 en het is de eerste geworden.

24 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Dank!!

Prachtig…:+1:

1 like