Ah, perfect, goede info, dank!
Edit: best ok eigenlijk, 400 euro eens in de 10 jaar.
Ah, perfect, goede info, dank!
Edit: best ok eigenlijk, 400 euro eens in de 10 jaar.
Daās keurig netjes idd.
Inderdaad, 4 tientjes per jaar is geen geld om zoān mooi uurwerk perfect te laten lopen.
Top , bedankt voor het delenšš»
Soon ⦠

Blijft mooi op rubber. Ik draag hem al een tijdje op angus jubilee. Toch wel zin om hem snel weer eens op rubber te zetten, als ik je foto zo zie. Erg mooi.
Een aantal weken geleden is mijn SBDX001 vertrokken richting Seiko Nederland voor een grote beurt met als klacht ālage amplitude, grote afwijkingā.
Vanochtend een belletje van de lokale juwelier dat ie klaar was en opgehaald kon worden. Eenmaal thuis hem meteen helemaal opgewonden en op de Weishi 1900 ter contrƓle.
Me happy. Me very happy!! Er zit iemand in Schiedam die er verstand van heeft haha.
Gemiddelde afwijking (6 posities) 0 sec/dag! (was +30)
Amplitude 272 graden (was 190 graden)
Beat error 0.0 ms (was 0.2 ms)
Ben erg blij! Klok kan er weer wat jaren tegenaan!
Weinig betere reclame dan tevreden klanten.
Mooi!
Kostbare grap?
Zie een eerdere post: Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic! 
Kosten bedroegen 385 euro. Mijn lokale juwelier rekent 0 euro marge.
Ah tnx! 
Bedankt voor de info! Wat hebben ze verder nog gedaan qua onderhoud? Delen vervangen? Kast en band misschien gepolijst? Of alleen gezorgd voor het oplossen van de problemen?
Nice!
Wristshot?
Graag gedaan. Toen ik het horloge weer ophaalde zat er een bon bij, deze bon dient tevens als garantiebewijs voor de duur van 12 maanden.
Op de bon staat ook vermeld wat er vervangen is. In mijn geval een ādraaibare bezel pakkingā, een ābezel pakkingā en een ākroon pakkingā.
Horloge is niet opgemaakt.
EDIT : ik kon helemaal niets vinden op HF aangaande servicebeurten van Marinemasters. Ik ben toch niet de eerste die dit heeft laten doen? Er is me door mijn dealer verteld dat er in Schiedam pas sinds kort 2 horlogemakers werkzaam zijn die aan Grand Seiko uurwerken (de 8L35 is eigenlijk een GS uurwerk) mogen werken. Vroeger moesten gecompliceerde uurwerken blijkbaar terug naar Japan.