Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Ik ga ook lekker meedoen hier… :roll_eyes: (al is deze beauty zelf niet nieuw in dit topic :wink:)

11 likes

Heren, ik ben eruit :slight_smile: De kosten die Seiko Nederland rekent voor een volledige beurt bedragen 385 euro.

Een belletje richting de Seiko Boutique Amsterdam verschafte duidelijkheid. De alleraardigste meneer gaf me dit bedrag door en drukte me op het hart dat ze daar geen marge bovenop zetten. Ze zien dit puur als service richting de klant.

Inmiddels had ik ook een prijsopgave gevraagd bij een hele bekende Seiko dealer én bij mijn lokale dealer. Groot was mijn verbazing dat de hele bekende een bedrag rekent van 600 euro… en mijn lokale dealer… rapapamm… dezelfde 385 euro! :slight_smile:

Shoppen loont! Ben erg blij mijn horloge aan te kunnen bieden in mijn woonplaats, scheelt een ritje Amsterdam inclusief alle parkeerellende.

7 likes

Ah, perfect, goede info, dank!

Edit: best ok eigenlijk, 400 euro eens in de 10 jaar.

1 like

Da’s keurig netjes idd.

Inderdaad, 4 tientjes per jaar is geen geld om zo’n mooi uurwerk perfect te laten lopen.

1 like

Top , bedankt voor het delen👍🏻

Soon … :grin:

image

6 likes

Desk diving vandaag :sunglasses:

10 likes

Blijft mooi op rubber. Ik draag hem al een tijdje op angus jubilee. Toch wel zin om hem snel weer eens op rubber te zetten, als ik je foto zo zie. Erg mooi.

5 likes

SBDX017!

12 likes

Een aantal weken geleden is mijn SBDX001 vertrokken richting Seiko Nederland voor een grote beurt met als klacht “lage amplitude, grote afwijking”.

Vanochtend een belletje van de lokale juwelier dat ie klaar was en opgehaald kon worden. Eenmaal thuis hem meteen helemaal opgewonden en op de Weishi 1900 ter contrôle.

Me happy. Me very happy!! Er zit iemand in Schiedam die er verstand van heeft haha.

Gemiddelde afwijking (6 posities) 0 sec/dag! (was +30)
Amplitude 272 graden (was 190 graden)
Beat error 0.0 ms (was 0.2 ms)

Ben erg blij! Klok kan er weer wat jaren tegenaan!

10 likes

Weinig betere reclame dan tevreden klanten.

1 like

Mooi!

Kostbare grap?

1 like

Zie een eerdere post: Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic! :slight_smile:

Kosten bedroegen 385 euro. Mijn lokale juwelier rekent 0 euro marge.

3 likes

Ah tnx! :ok_hand:t2:

1 like

Hoi mijn tuna marinemasters​:smile::sweat_smile:.

2 likes

Fout is geen marinemaster😭

2 likes

5 likes

7 likes

Bedankt voor de info! Wat hebben ze verder nog gedaan qua onderhoud? Delen vervangen? Kast en band misschien gepolijst? Of alleen gezorgd voor het oplossen van de problemen?

1 like