Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!


Draagt goed. :+1:

1 like

7 likes

Hallo allemaal,

Is er hier toevallig iemand (liefst in het midden van het land) bij wie ik eens de groene SLA019 eens kan bekijken? Het is zo ontzettend moeilijk om een goed beeld van de daadwerkelijke kleur te krijgen via internet foto’s en het horloge is in geen winkel meer te krijgen.

In deze advertentie lijkt een losse clasp te liggen maar weet niet of dat een diver extension is… wellicht los verkrijgbaar…

1 like


:muscle::ocean:

15 likes

6 likes

7 likes

7 likes

2 likes

:yum:

8 likes

Vanwege mijn grote enthousiasme voor mijn SLA021 heb ik na enige research ook de SLA023 (blauw) 2e hands gekocht. Op een krasje op de band na zo goed als nieuw. Ik was ervan overtuigd dat ik dit model zo mooi vond dat een kleur variatie een top aanvulling van de collectie moest zijn. Het is ook echt een super mooi horloge. Het is daarom zo stom dat ik na een paar dagen dragen nu toch moet concluderen dat ik er geen “klik” mee heb. Hij doet gewoon niet hetzelfde met me als mijn zwarte. Zo bizar hoe dat werk. De SLA023 gaat daarom binnenkort maar weer op marktplaats.

Toch nog maar even een foto nu het nog kan.

13 likes

Zoveel mensen zoveel smaken. Zelf vind ik de zwarte mooi maar wat saai. De blauwe kleur (wijzerplaat) speelt mooi in het licht. Soms kijkt hij donker en soms weer heel licht blauw. Maar als je de klik niet hebt dan is het nu eenmaal niet anders.

1 like

Je hebt de 21 nog wel ?

Helemaal mee eens. Ik vind het ook een prachtig ding! Speelt heel mooi met het licht. Maar daar gaat het voor mij dan ook net mis. Het krijgt oa door de sunray wijzerplaat net iets te veel bling waardoor (voor mij) het toolwatch gevoel verloren gaat. De zwarte SLA021 blingt ook door de Zaratsu polijsting maar vind ik toch basic/toolwatch ogen.

1 like

Zeker!! Die gaat nergens neer naar toe. (Behalve met mij mee dan :stuck_out_tongue_winking_eye:).

8 likes

Mooi he…:grin:

1 like

7 likes

Wat een fantastisch ding!

Zwarte is zeker ook mooi, maar blauwe is voor mij de mooiste, buiten dit heb ik genoeg zwarte duikers.:joy:

2 likes

Gescoord: originele seiko MM300 rubber. Minder soepel dan ik had gehoopt maar ziet er wel dik uit.

11 likes