Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Zeker!! Die gaat nergens neer naar toe. (Behalve met mij mee dan :stuck_out_tongue_winking_eye:).

8 likes

Mooi he…:grin:

1 like

7 likes

Zwarte is zeker ook mooi, maar blauwe is voor mij de mooiste, buiten dit heb ik genoeg zwarte duikers.:joy:

2 likes

Gescoord: originele seiko MM300 rubber. Minder soepel dan ik had gehoopt maar ziet er wel dik uit.

11 likes

Er waren wel trucjes voor om het soepeler te krijgen.
Heb het wel eens gelezen op het forum.

Vind het ook een mooie band maar heb 'm er snel weer afgehaald want was te oncomfortabel. Best jammer.

1 like

Fraaie score :+1:

1 like

Wat je eens kunt doen is deze loshalen en dan in een “krul” tegen de randen van een glas zetten (binnenkant natuurlijk). Als je er dan kokend water over gooit en gewoon even laat weken lukt het. Dan weer een keer bijvullen tot het resultaat als gewenst is. Als de twee stukken van de band eruit floepen kun je er een soortgelijk glas opzetten.

3 likes

Dit bedoel ik…:+1:

1 like

Op wit rubber vandaag, strapcode staal komt komende dinsdag.

2 likes

Dit gaat 'm worden
314IAZeoS2L._SR600,315_PIWhiteStrip,BottomLeft,0,35_SCLZZZZZZZ_FMpng_BG255,255,255

Ja er is een verschil, maar ik heb de nieuwe gekozen dus geen teleurstelling voor mij gelukkig.

1 like

Hier word ik nog telkens blij van… :blue_heart:

14 likes

Wat vind je dan nog mooier dan een blauwe mm300 mooiste Seiko voor mij.:joy:

2 likes

Bijna goed, maar hij red het niet tegen de blauwe.:yum:

2 likes

Vandaag binnen gekregen, ben best onder de indruk van de kwaliteit. Nu alleen nog regelen dat het ik het kreng op maat gemaakt krijg. Rubber bandje vervangen lukt me nog net maar dit wel ff andere Keks.

3 likes

Met wat goede gereedschappen en er een beetje tijd voor nemen, gaat het wel lukken.

Dank voor het vertrouwen maar gaat 'm helaas niet worden, ik heb zeer slechte oog-hand coördinatie en i.c.m. met geen geduld gaat het eerder stuk dan lukken :rofl:

Dan zou je de nieuwe bracelet moeten selecteren op bijvoorbeeld dat de pinnen schroefbaar zijn.

1 like