Zijn deze ook, maar laat het toch maar even doen
Lastig leven. 
U bent de eerste over twee maanden
. Ik hoop morgen ff bij een juwelier langs te kunnen die me de laatste keer ook fantastisch heeft geholpen met een G-shock bracelet vermaken.
Ben benieuwd, vind dit type schakels altijd wel mooi!
Het is een serieus brok staal, maar draagt erg comfortabel en ik vind het gewicht wel prettig eigenlijk. Erg content met het resultaat.
Dank je, denk dat ze de endlinks wat meer op de Rolex oysterband wilden laten lijken. Eigenlijk jammer inderdaad maar ik vind het prima!
Dat is spannend, gaat je zeker bevallen! Horloge voelt zoveel beter aan dan de prijs doet vermoeden!
Mooi hoor!!!
Nou, voor die prijs mag hij best goed voelen 

Inderdaad!!

Kon de rechter niet laten liggen, de linker heb ik al jaren. Vind de wijzers van de 013 (linker) nog steeds mooier maar de wijzers van de nieuwe zijn echt beter afleesbaar. Geen idee of ze nog steeds van titanium zijn. Lume van de 025 is echt veel beter: er komt echt een bak licht vanaf. Plaat is ex-aequo: de 013 heeft van die gave plots, de 025 heeft net wat meer diepte.
Voorlopig zegt UPS dat het is bezorgd… waar weet echter niemand. Niet bij mij en UPS meldt: Afgeleverd bij “Klant ontmoet man”
Boeiende omschrijving…
The One and only…
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd !
Ja die is prachtig hé



















