Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Er waren wel trucjes voor om het soepeler te krijgen.
Heb het wel eens gelezen op het forum.

Daar ga ik eens naar zoeken! Bedankt.

Vind het ook een mooie band maar heb 'm er snel weer afgehaald want was te oncomfortabel. Best jammer.

1 like

Fraaie score :+1:

1 like

Wat je eens kunt doen is deze loshalen en dan in een “krul” tegen de randen van een glas zetten (binnenkant natuurlijk). Als je er dan kokend water over gooit en gewoon even laat weken lukt het. Dan weer een keer bijvullen tot het resultaat als gewenst is. Als de twee stukken van de band eruit floepen kun je er een soortgelijk glas opzetten.

3 likes

Dit bedoel ik…:+1:

1 like

Werkt best goed!

4 likes

Nu het nog kan toch nog een paar plaatjes hier. Die blauwe kleur is wel echt heel mooi. Erg mooi horloge maar staat nu toch te koop.

8 likes

Op wit rubber vandaag, strapcode staal komt komende dinsdag.

2 likes

Nice! Welke van strapcode heb je besteld?

Dit gaat 'm worden
314IAZeoS2L._SR600,315_PIWhiteStrip,BottomLeft,0,35_SCLZZZZZZZ_FMpng_BG255,255,255

De hexad! Mooi. Ik heb hem laatst ook binnen gekregen. Alleen wel een teleurstelling over de endlinks. die hebben ze een update gegeven. Ze zijn nu een stuk dikker met een verdikking in het midden. Ik ging had dat niet gezien tijdens het bestellen en ging gewoon nog uit van de eerdere
Versie. Vooral ook omdat op hun website ook nog plaatjes te zien zijn van de oude (maar ook de nieuwe……). ik ben nu druk met ze aan het mailen in de hoop dat ze de oude nog hebben en me die kunnen nasturen.
Foto 1 en 2: versie die ik heb gekregen (nieuwe)
Foto 3 en 4: versie die ik had willen hebben (oude)

6 likes

Ja er is een verschil, maar ik heb de nieuwe gekozen dus geen teleurstelling voor mij gelukkig.

1 like

Hier word ik nog telkens blij van… :blue_heart:

13 likes

Wat vind je dan nog mooier dan een blauwe mm300 mooiste Seiko voor mij.:joy:

2 likes

De zwarte mm300 :stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Bijna goed, maar hij red het niet tegen de blauwe.:yum:

2 likes

Vandaag binnen gekregen, ben best onder de indruk van de kwaliteit. Nu alleen nog regelen dat het ik het kreng op maat gemaakt krijg. Rubber bandje vervangen lukt me nog net maar dit wel ff andere Keks.

3 likes

Met wat goede gereedschappen en er een beetje tijd voor nemen, gaat het wel lukken.

Dank voor het vertrouwen maar gaat 'm helaas niet worden, ik heb zeer slechte oog-hand coördinatie en i.c.m. met geen geduld gaat het eerder stuk dan lukken :rofl: