Binnenkort weer iemand verwelkomen in dit topic.:.
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-seiko-sbdx001-marinemaster-2009/328685/9?u=wilfox
Binnenkort weer iemand verwelkomen in dit topic.:.
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-seiko-sbdx001-marinemaster-2009/328685/9?u=wilfox
Mooi man…
Wow, dat is een beste…
Ja ipv de SPB143. Mistte toch wel een Seiko duiker in de collectie.
Man wat wil ik er nu graag een kopen !
Heb er alleen de polsen niet voor ben ik bang 
Heb zelf ook geen grote polsen hoor! Net geen 17 cm. Was voor mij ook een gokje. Draagt een fractie groter dan een Tudor Pelagos bv.
Dankjewel!
Gaaf!
Maat ik denk gewoon een keertje een kopen en even proberen.
Deze raak je ook redelijk snel zonder kleerscheuren kwijt heb ik het idee.
Gefeliciteerd en welkom bij de club
OK, de eerste verdwenen bij UPS, maar deze is via DHL ( met wat moeite) nu ook binnen 
Juwelier Kremer, bedankt weer!
Heel erg eensch 

Welke code bij CB?
Cb03 zo uit mijn hoofd
Zou in de band moeten staan 
Mijn hoofd is correct 

