Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Dan zou je de nieuwe bracelet moeten selecteren op bijvoorbeeld dat de pinnen schroefbaar zijn.

1 like

Zijn deze ook, maar laat het toch maar even doen

Lastig leven. :sweat_smile:

Mooi ding. Wel als hij erop zit even een foto van hoe hij staat hè?! :smiley:

1 like

U bent de eerste over twee maanden :rofl:. Ik hoop morgen ff bij een juwelier langs te kunnen die me de laatste keer ook fantastisch heeft geholpen met een G-shock bracelet vermaken.

Ben benieuwd, vind dit type schakels altijd wel mooi!

1 like

Marinemaster vs Tuna :tropical_fish::wink:

16 likes

Incoming :+1::muscle:t2:

17 likes

Het is een serieus brok staal, maar draagt erg comfortabel en ik vind het gewicht wel prettig eigenlijk. Erg content met het resultaat.

8 likes

Erg mooie band @Alex1972 maar ja……. Die endlinks hè! :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Ik ben mijn best aan het doen om die oude endlinks nog ergens vandaan te halen maar begin te beseffen dat dat nog erg moeilijk gaat worden. Strapcode levert ze iig niet meer.

Geniet van je aankoop!!

1 like

Dank je, denk dat ze de endlinks wat meer op de Rolex oysterband wilden laten lijken. Eigenlijk jammer inderdaad maar ik vind het prima!

In afwachting :+1:

16 likes

Dat is spannend, gaat je zeker bevallen! Horloge voelt zoveel beter aan dan de prijs doet vermoeden!

1 like

Mooi hoor!!!

Nou, voor die prijs mag hij best goed voelen :joy::muscle:t2:

3 likes

Inderdaad!!:sweat_smile::see_no_evil:

Kon de rechter niet laten liggen, de linker heb ik al jaren. Vind de wijzers van de 013 (linker) nog steeds mooier maar de wijzers van de nieuwe zijn echt beter afleesbaar. Geen idee of ze nog steeds van titanium zijn. Lume van de 025 is echt veel beter: er komt echt een bak licht vanaf. Plaat is ex-aequo: de 013 heeft van die gave plots, de 025 heeft net wat meer diepte.

15 likes

8 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Voorlopig zegt UPS dat het is bezorgd… waar weet echter niemand. Niet bij mij en UPS meldt: Afgeleverd bij “Klant ontmoet man”

Boeiende omschrijving…

1 like