Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Binnenkort weer iemand verwelkomen in dit topic.:.

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-seiko-sbdx001-marinemaster-2009/328685/9?u=wilfox

3 likes

Mooi man…:+1:

En binnen!

18 likes

Wow, dat is een beste…:grin:

2 likes

Ja ipv de SPB143. Mistte toch wel een Seiko duiker in de collectie.

2 likes

Man wat wil ik er nu graag een kopen !

Heb er alleen de polsen niet voor ben ik bang :frowning:

1 like

Heb zelf ook geen grote polsen hoor! Net geen 17 cm. Was voor mij ook een gokje. Draagt een fractie groter dan een Tudor Pelagos bv.

1 like

Dankjewel!

1 like

Gaaf!

Maat ik denk gewoon een keertje een kopen en even proberen.

Deze raak je ook redelijk snel zonder kleerscheuren kwijt heb ik het idee.

3 likes

Gefeliciteerd en welkom bij de club

1 like

OK, de eerste verdwenen bij UPS, maar deze is via DHL ( met wat moeite) nu ook binnen :+1:

Juwelier Kremer, bedankt weer!

23 likes

De seiko mm300, een van de mooiste duikers die er te koop zijn, in het echt nog mooier :grinning_face_with_smiling_eyes:.

16 likes

Heel erg eensch :joy::+1:

2 likes

Voor mij nog altijd de meest comfortabele band, de CB

12 likes

Welke code bij CB?

Cb03 zo uit mijn hoofd

1 like

Zou in de band moeten staan :laughing:

Mijn hoofd is correct :grin:

1 like

:+1::+1:

1 like

Ja de CB is fijn

6 likes