Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

:sweat_smile:

9 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst draagt heerlijk

1 like

Herken je deze nog? :joy:

9 likes

Maar niet in blauw leverbaar… :cry:

1 like

Komen me vaag voor :sweat_smile:
Nieuwe blauwe tuna ben ik naar op zoek, :yum:
Je zit natuurlijk ergens op een leuk terrasje te genieten van je blauwe :rofl::rofl::wine_glass::wine_glass:

1 like

:+1:

9 likes

Je hebt het weer goed voor mekaar, waar ben je en wat zijn je eerste indrukken?:grinning_face_with_smiling_eyes::sunny:

Van de mm300 uiteraard.:yum:

Even een vluggertje op het terras van gisteren :muscle:t2: Fraai die blauwe sunburst en het strakke koele staal :muscle:t2::muscle:t2::+1::+1:

1 like

Maar hoe is het draagplezier, vind je hem lekker zitten?

Ben je nog op het terras?

Dikke horloges hoor!!!

1 like

:flushed:

Haha, dat doe je goed Opa.

2 likes

Ik heb inmiddels met hem op het terras gezeten, blijkt dat hij van terras naar terras trekt, bij de meeste terrassen in Zuid-Limburg is hij bekend.:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Is de enigste manier om dat gedeelte van Limburg te verkennen.

2 likes

Je hebt gelijk en prachtige vergezichten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

8 likes

Inderdaad :joy::+1:

7 likes

He, dat is geen marinemaster…:grimacing:
Wel een mooi vergezicht

1 like

Er staat “Master” op de wijzerplaat, ik keur het goed voor vandaag.

1 like