Gefeliciteerd met je aanwinst draagt heerlijk
Maar niet in blauw leverbaar… 
Komen me vaag voor 
Nieuwe blauwe tuna ben ik naar op zoek, 
Je zit natuurlijk ergens op een leuk terrasje te genieten van je blauwe 



Je hebt het weer goed voor mekaar, waar ben je en wat zijn je eerste indrukken?

Van de mm300 uiteraard.
Even een vluggertje op het terras van gisteren
Fraai die blauwe sunburst en het strakke koele staal 



Maar hoe is het draagplezier, vind je hem lekker zitten?
Ben je nog op het terras?
Dikke horloges hoor!!!

Haha, dat doe je goed Opa.
Ik heb inmiddels met hem op het terras gezeten, blijkt dat hij van terras naar terras trekt, bij de meeste terrassen in Zuid-Limburg is hij bekend.

Is de enigste manier om dat gedeelte van Limburg te verkennen.
Je hebt gelijk en prachtige vergezichten. 
He, dat is geen marinemaster…
Wel een mooi vergezicht
Er staat “Master” op de wijzerplaat, ik keur het goed voor vandaag.





