Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Oeps :joy:

2 likes

Minder mooi vergezicht, maar…:joy:

8 likes

Now we are talking…:+1:

1 like

Met een Verdejo uit Rueda :joy::ok_hand:

Dan ben je er al vroeg bij…:crazy_face:

Pakweg 15.25 uur op een vrijdag :joy::+1:

2 likes

Zelfde Marinemaster op bijna het zelfde moment gefotografeerd :ok_hand:

8 likes

Vandaar dat ik de blauwe tof vind. De kleur kijkt telkens anders.

2 likes


Emperor Tuna !!

11 likes

goedenavond , even een paar plaatjes van gister :hugs:

13 likes

14 likes

11 likes

Weer eens tijd voor:


:grinning:

15 likes

kon m niet laten liggen :sunglasses:

16 likes

Ik wel Joost !! :smiley:

1 like

10 likes

Nog nooit gehad, nu wel…!

(SBBN049/S23633J1). Nu op Endmill 22-18

12 likes

16 likes

Mooie foto! :star_struck:

1 like

mooie combi :blush::+1::+1::+1:

1 like