Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Jazeker!
Dankjewel
En wel met een Nikon D 850

1 like

:ocean::muscle:

15 likes


Denk dat de Seamaster 300M zijn langste tijd heeft gehad na de aanschaf van deze jongen. :thinking:

13 likes

Goed gezien!

Dat is een volmondig ja van mij! :heart_eyes:

herkenbaar :joy::+1:
blijft super

1 like

Nou die Seamaster is ook een pracht horloge.
Zou er nog maar even over denken.

1 like

Inderdaad, maar heb ook nog een Pelagos. Drie duikers is voor mij 1 teveel. De seamaster is imo kwalitatief wel het betere horloge maar denk toch dat ie uiteindelijk mag vertrekken voor een chronograaf of GMT. Geen haast ermee overigens hoor.

1 like

topic even uppen :wink::+1:

9 likes


Deze telt mee toch?

13 likes

Is de paus rooms??? :rofl::rofl::rofl:

De voorvader van alle MM’s hier, welkom :call_me_hand:t2:

1 like

Mooi😎

Kan ik iemand plezier doen met een zwarte Crafter Blue band?
Heb een SBDX001 gekocht hier op het forum, de band is op maat ingekort.
Pols van 17cm denk ik …
Enkel de verzendkosten (vanuit BE) te betalen :slight_smile:

5 likes

gereserveerd :slight_smile:

1 like

10 likes

12 likes

Crosspost

11 likes

mooie klok :wink::+1:

1 like

Ja, ben ook in overweging om hem eens te gaan flipperen, maar ik wacht ff tot jij hem kwijt ben😉

1 like

De post van gisteren…

6 likes