Jazeker!
Dankjewel
En wel met een Nikon D 850
Goed gezien!
Dat is een volmondig ja van mij! 
herkenbaar 

blijft super
Nou die Seamaster is ook een pracht horloge.
Zou er nog maar even over denken.
Inderdaad, maar heb ook nog een Pelagos. Drie duikers is voor mij 1 teveel. De seamaster is imo kwalitatief wel het betere horloge maar denk toch dat ie uiteindelijk mag vertrekken voor een chronograaf of GMT. Geen haast ermee overigens hoor.
Is de paus rooms??? 


De voorvader van alle MM’s hier, welkom 
Mooi😎
Kan ik iemand plezier doen met een zwarte Crafter Blue band?
Heb een SBDX001 gekocht hier op het forum, de band is op maat ingekort.
Pols van 17cm denk ik …
Enkel de verzendkosten (vanuit BE) te betalen 
gereserveerd 
mooie klok 

Ja, ben ook in overweging om hem eens te gaan flipperen, maar ik wacht ff tot jij hem kwijt ben😉











