ik doe m’n best maar of het gaat lukken 
Verbaas ik me eigenlijk wel over… tis een uniek horloge met prachtige kleur…
der zijn der al verschillende die me hebben proberen te overtuigen dat €2k meer dan genoeg betaald is voor een jonge marinemaster 
voor dat bedrag kun je m zo kwijt 

dat blijkt, wel apart dat het niet uitmaakt of een marinemaster een maand of 10jaar oud is… brengt ongeveer het zelfde op 
Voor een limited? Dat is niet echt realistisch idd… dan zou ik hem ook niet wegdoen!
Ervaren jullie ook een haat-liefde verhouding met de Marinemaster? Het ligt niet aan het formaat, maar iets doet me iedere keer twijfelen… of zal het aan het bandje liggen? Komende dagen maar eens wat meer dragen en rouleren met banden. Nog tips?
Heb hem om deze reden ook eerder weggedaan en had na 1 week spijt en na 2 maanden liep ik alleen maar te griepen dat er weer een moest komen.
Banden is wel een ding. Heb nu een zwarte Isofrane en gele Isofrane besteld en de crafter met sluiting en “gewoon” staal. Maar dan houdt het wel een beetje op voor mij idd.
bij staat de marinemaster alleen te koop omdat ik explorer 1 heb besteld en het kwa maat maar vooral gewicht wel erg ver uit elkaar ligt …
sommige zullen dat geen probleem vinden maar bij mij werkt dat niet 
blijft wel denk ik de beste duikersklok die ik zo zou kunnen bedenken 
ik draag m op de “oude marinemasterband” niet het soepelste maar oogt super 

Deze vind ik zo het mooiste. Ben niet zo van de NATO banden op een MM300.
Bij het passen viel ik direct over de diepte van de wijzerplaat tov de bezzel.
Ik zal vanavond de MM300 band er eens op zetten. Zal qua comfort wel even wennen zijn.
Ik heb hem nu precies drie jaar en draag hem nog steeds elke dag. Het eerste jaar heb ik nog veel gewisseld van banden. Had een tropical band van Uncle Seiko en een Angus Jubilee van Strapcode gekocht, die waren favoriet. Het laatste jaar wissel ik het liefst tussen de twee originele banden. Die zijn uiteindelijk toch het mooist. Ik wissel elke 3 of 4 maanden, zoiets, dat houdt het leuk.
Goede tip van @Mipnick, maar ik voel hem nog niet… morgen eens kijken.
Ik heb eventueel ook nog een Waffle, maar die houd ik dan voor woensdag 
Ik draag die van mij al een paar maanden op een simpele Seiko band (DAL1BP in 22 mm). Zeer tevreden mee.
Pas maar op met die verf… 










