Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

topic even uppen :wink::+1:

9 likes

Deze telt mee toch?

13 likes

Is de paus rooms??? :rofl::rofl::rofl:

De voorvader van alle MM’s hier, welkom :call_me_hand:t2:

1 like

Mooi😎

Kan ik iemand plezier doen met een zwarte Crafter Blue band?
Heb een SBDX001 gekocht hier op het forum, de band is op maat ingekort.
Pols van 17cm denk ik …
Enkel de verzendkosten (vanuit BE) te betalen :slight_smile:

5 likes

gereserveerd :slight_smile:

1 like

10 likes

12 likes

Crosspost

11 likes

mooie klok :wink::+1:

1 like

Ja, ben ook in overweging om hem eens te gaan flipperen, maar ik wacht ff tot jij hem kwijt ben😉

1 like

De post van gisteren…

6 likes

ik doe m’n best maar of het gaat lukken :roll_eyes:

1 like

Verbaas ik me eigenlijk wel over… tis een uniek horloge met prachtige kleur…

1 like

der zijn der al verschillende die me hebben proberen te overtuigen dat €2k meer dan genoeg betaald is voor een jonge marinemaster :zipper_mouth_face:

voor dat bedrag kun je m zo kwijt :wink::+1:

1 like

Voor deze iriomote special weet ik het niet maar voor de meeste andere kleuren MM300 is 2000 euro wel een beetje wat je voor een 2e hands kwijt zult zijn. Die dingen schrijven enorm af nadat je de deur bij de AD uitloopt.

1 like

dat blijkt, wel apart dat het niet uitmaakt of een marinemaster een maand of 10jaar oud is… brengt ongeveer het zelfde op :roll_eyes:

Voor een limited? Dat is niet echt realistisch idd… dan zou ik hem ook niet wegdoen!

1 like

Nooit nieuw kopen dus!! Wel lekker om te weten dat hij na aankoop voor rond de 2000 euro behoorlijk waardevast blijkt te zijn.

1 like

Er staat er nu ook 1 op marktplaats voor 2250 (ik vermoed die van jou?!). Helaas is dat pas echt een poel van koopjesjagers en lowballers. Maar uiteindelijk hoeft er maar 1 te zijn die het horloge op waarde schat en hem voor een fatsoenlijke prijs komt halen.

2 likes