Stil hier!
Vooruit: The Island Green
13 likes
Zeker weten.
Leuke foto.
2 likes
Dank je. Even de gereedschapskist omgekieperd ![]()
1 like
Mooie foto zeg, wel jammer van het Aldi segment gereedschap ![]()
Geen zaklamp meer nodig ![]()
Wat is dit voor band?
Ik ook.
Maar wat is dat voor bandje?
Gewoon staal dat is het mooiste !
1 like
Waarschijnlijk een strapcode
die hebben een paar alternatieve stalen banden.
Een crafter blue ![]()
Mwoah, deze banden staan hem ook érg goed en zijn mega comfortabel ![]()
5 likes
Staal is idd het mooiste.
Maar zo’n Crafter Blue band draagt ook wel erg fijn.
Bandje van strapcode.
Een MM is een MM als er MM op staat !
Anders niet.
Kan je alles wel MM noemen.
1 like









