Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Stil hier!
Vooruit: The Island Green

13 likes

11 likes

Koning van de tools :hammer_and_wrench:

16 likes

11 likes

9 likes

Zeker weten.
Leuke foto.

2 likes

Dank je. Even de gereedschapskist omgekieperd :hammer_and_wrench:

1 like

Mooie foto zeg, wel jammer van het Aldi segment gereedschap :crazy_face:

Geen zaklamp meer nodig :smiley:

Ik vergeet het gewoon om deze vaker te dragen.

11 likes

Wat is dit voor band?

Ik ook.
Maar wat is dat voor bandje?
Gewoon staal dat is het mooiste !

1 like

Waarschijnlijk een strapcode :wink: die hebben een paar alternatieve stalen banden.

Een crafter blue :wink:

Mwoah, deze banden staan hem ook érg goed en zijn mega comfortabel :ok_hand:t2:

5 likes

Oud plaatje om de sfeer er in te houden:

Mijn mooiste MM300.

3 likes

Staal is idd het mooiste.
Maar zo’n Crafter Blue band draagt ook wel erg fijn.

Bandje van strapcode.

Een MM is een MM als er MM op staat !
Anders niet.
Kan je alles wel MM noemen.

1 like

Dus deze ook niet als ik het goed begrijp:

?

5 likes

Tuurlijk wel :stuck_out_tongue_closed_eyes: (gewoon de opvolger van de oude marinemaster)

5 likes

Nee !


Dit is een MM !

4 likes