Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Moggûh allemaal :sunny:

13 likes

goede avond :heart_eyes:

12 likes

En de andere 300m marinemaster.

7 likes

Mooi combi. :ok_hand: Welke band is dit?

6 likes

Dit is een Nick Mankey.

Ik kan deze bandjes aanraden! Geen stof tussen de kast en je pols en je trekt je horloge zo over je hand zonder gespjes los te hoeven maken. Hoge kwaliteit elastisch materiaal wat ook na maanden regelmatig gebruik nog onbeschadigd en ongerafeld blijkt.

1 like

10 likes

Top…dankjewel! :+1:

1 like

Hij blijft mooi

7 likes

Vraagje aan MM300 bezitters. Het is best een dikkerd en ik vraag mij af in hoeverre het onderste deel van de caseback wegvalt op de pols.

2 likes

Was bij mij niet zichtbaar

1 like

Mooi…dat scheelt toch weer een paar mm’s…

Tot aan die ‘vouw’ halverwege de kroon bij mij af en toe. Dan draagt hij nog niet eens zo dik.

1 like

Klinkt prima…dank je.

1 like


Wa is die ook prachtig en tijdloos
Topper is het

9 likes

6 likes

9 likes

:fish:

4 likes

Ik mag hier nu ook meedoen

16 likes

12 likes

Marine Master blijft een topper! :+1: