Supervet 


Mag zelf hier ook weer meedoen 
Cool! Die heb ik ook nog 
Een vraagje aan de MM300 (pre)owners. Hoe top heavy is ie op rubber (of leer)?
Op rubber goed draagbaar. Op leer geen ervaring.
Draag de mijne bijna niet
Op rubber vond ik het prima … maar blijft een hoge kast.
Deze tuna (titanium / ceramisch) weegt minder draagt prettig en staat voor een mooi prijsje op mp 

nah de Tuna heeft mij nooit kunnen bekoren. Vreemde eend. 
Klopt 
, marinemaster is ook super … echt vette klok, zolang je niet vanaf de zijkant kijkt want dat ging mij storen.
Maar ik sluit ook niet uit dat er ooit nog 1 terug komt 

Precies mijn gedachten idd. Vind ‘m supergaaf maar waarschijnlijk té dik. Op staal wordt ‘m sowieso niet…veel te zwaar vermoed ik.
Vandaag ontvangen, na de Marine Master 300 SLA021, ditmaal de SBBN045 Tuna. Wat een super gaaf ding is dit zeg. De voordelen van de verbeteringen bij deze laatste modellen, vind ik persoonlijk belangrijker dan de tekst “Marine Master” op de wijzerplaat.
Heel mooi.
Groen staat hem erg goed!
Gefeliciteerd !
Hij staat je goed.