Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Supervet :slight_smile::+1::+1:

Mag zelf hier ook weer meedoen :grimacing:

16 likes

Cool! Die heb ik ook nog :joy:

2 likes

Een vraagje aan de MM300 (pre)owners. Hoe top heavy is ie op rubber (of leer)?

2 likes

Op rubber goed draagbaar. Op leer geen ervaring.
Draag de mijne bijna niet

1 like

Op rubber vond ik het prima … maar blijft een hoge kast.
Deze tuna (titanium / ceramisch) weegt minder draagt prettig en staat voor een mooi prijsje op mp :wink::+1:

8 likes

:wink: nah de Tuna heeft mij nooit kunnen bekoren. Vreemde eend. :joy:

2 likes

De mijne gaat waarschijnlijk weg, de 300m prospex.

7 likes

Draagt prima op rubber vind ik.
Dacht eerst dat ie top heavy zou zijn, maar valt erg mee.

5 likes

Klopt :grimacing::+1:, marinemaster is ook super … echt vette klok, zolang je niet vanaf de zijkant kijkt want dat ging mij storen.
Maar ik sluit ook niet uit dat er ooit nog 1 terug komt :joy::+1:

1 like

:grin: Precies mijn gedachten idd. Vind ‘m supergaaf maar waarschijnlijk té dik. Op staal wordt ‘m sowieso niet…veel te zwaar vermoed ik.

1 like

10 likes

14 likes

11 likes

Vandaag ontvangen, na de Marine Master 300 SLA021, ditmaal de SBBN045 Tuna. Wat een super gaaf ding is dit zeg. De voordelen van de verbeteringen bij deze laatste modellen, vind ik persoonlijk belangrijker dan de tekst “Marine Master” op de wijzerplaat.

22 likes

12 likes

1000m automatic met groene, keramische shroud :muscle:t2:

19 likes

Heel mooi.

1 like

Groen staat hem erg goed!

1 like

10 likes

Gefeliciteerd !
Hij staat je goed.

1 like