Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Helemaal geen schakelprobleem is ook een optie, MN straps zijn heerlijk flexibel en rekbaar, vooral de vintage variant.

7 likes

Vanmiddag in de herfstzon:

:slightly_smiling_face:

5 likes

Ik heb hem ook eens gepast vandaag. Lug to lug kan die wel op mijn 18cm pols, ook al komt dat niet echt over op de foto, maar wat is die hoog! De diepte van de kast is wel echt geweldig!!! Laat ik het zo zeggen, hij is echt super gaaf, maar het is wel erg wennen.

6 likes

Lijkt totaal niet op een 18cm pols… Waar meet jij, net voor je elleboog? :grin::stuck_out_tongue_winking_eye:

De mijne draagt perfect vind ik zelf op mijn 17,5cm pols.

5 likes

Hahaha yup het is echt 18cm. De omtrek zegt natuurlijk niet altijd alles. Mijn pols is maar 5cm breeg, maar wel redelijk hoog denk ik. Nu vind ik dat mijn iPhone de horloges ook altijd groter fotografeert dan ze in werkelijkheid zijn . Zal denk ik wel aan de lens liggen?

Dit is bijv. een 38mm khaki Field. Heel klein en schattig in het echt, maar een reus op de foto.

1 like

Deze tuna heeft een comfortabele band door de korte schakels.:grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

N/A SBDX005 :sunglasses:

8 likes

Happy Seiko family picture

7 likes

Mijn meest favoriete horloge. Ligt altijd binnen handbereik.

8 likes

Is het je weleens opgevallen hoe weinig likes en reacties je op de 6159-7001 krijgt op HF? Ik heb het idee dat veel leden deze horloges onderschatten in tegenstelling tot bv de 62mas.

Klopt helemaal.
62mas en 6105 8110 zijn veel populairder en meer gemaakt.
6159 is een best bijzonder model en ook maar voor 2 jaar gemaakt. Dus ook een stuk minder bekend… komt ook door de prijs natuurlijk.

1 like

6159 is veel mooier😇 en in mijn ogen de oer oer oer Marinemaster,

1 like

Weer eens een dagje thuis werken dankzij de omicron variant. Lekker even de sla021 om de pols.

12 likes

Heeft deze nou een andere bracelet als de sbdx001 (die heb ik). Deze lijkt eerder ‘naar beneden’ af te buigen…

1 like

Heb de sbdx001 nooit gehad kan dus geen vergelijking maken. Maar heb even online gekeken en zo te zien zijn ze hetzelfde.

1 like

Ok, deze lijkt wat eerder te ‘duiken’ (sorry voor de woordgrap). Zal hem vanavond eens opzoeken, hij zit bij mij op rubber op dit moment…

1 like

Ik heb ze beiden gehad. De armbanden zijn aan de buitenkant hetzelfde. Ook dragen ze hetzelfde. Alleen aan de binnenzijde (pols kant) zien ze er iets anders uit. De schakels zijn anders gemaakt. Maar dat heeft op waar jullie het over hebben geen invloed.

2 likes

Ah, dank voor de opheldering! Weer wat geleerd :slight_smile:

Ik zag hierboven al de nieuwe MM300 met Prospex logo langskomen dus dan past mijn SBBN0051 hier ook wel :stuck_out_tongue:

9 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes:
1000m marinemaster :joy:

5 likes