Waar ken ik ze t beste bestellen?, of heeft iemand nog de originele seiko fatbars liggen?
Denk dat Rob van Monsterwatches ze wel heeft liggen.
1 like
Volgens mij zijn het deze:
1 like
Dank u
1 like
3x is scheepsrecht. Zonder speling op de lugs en nagenoeg geen zichtbare krassen.
Daar is hij dan de SBDX001
Had er zo’n spijt van toen hij wegging. Deze blijft!
Wat een prachthorloge zeg.
18 likes
Belachelijk lekker!
1 like
Dat ben ik helemaal met je eens! Een icoon.
1 like
Die ga ik er ook maar weer eens opzetten. Maar hij kan alles wel hebben
. Groeten van zijn mede 001!
11 likes
Klopt, was voor mij ook een eye opener!
1 like
















