Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Ja, waarom zou je er maar ééntje nemen….:rofl::rofl:

1 like

Heb 2 polsen😆

Zo is het! :joy:

1 like

Rustig hier in de topic… :grin:

7 likes

11 likes

Zonde om deze lume shot ook niet even te delen… :grin:

8 likes

En het prachtige blauw in de zon😜

11 likes

13 likes

13 likes

9 likes

Eentje uit het archief, uit betere tijden (qua weer :sunny: :wink:)

11 likes

1000m marinemaster :joy:

9 likes

Heren, na al het moois hier in dit topic overweeg ik heel serieus een SLA023 aan te schaffen. 1 vraag aan jullie, een veelgehoord kritiekpunt is het gewicht (overall en topzwaar door de hoogte en gewicht van de kast). Voor af en toe dragen lijkt me dit niet zo’n probleem, maar is dit iets om echt rekening mee te houden als daily? Gaat dat vermoeien of is een goede fit wel te vinden?

2 likes

Draagt prima, ik vind het een comfortabel horloge, maar ik ben grote zware horloges gewend.:sweat_smile:

1 like

Is inderdaad een flinke jongen maar van mij mogen ze wel een beetje aanwezig zijn. Overigens draagt hij een stuk lichter als hij op (crafter blue) rubber zit.

1 like

Heb nog de oude hexad op mijn Save the Ocean. prachtkwaliteit maar je moet wel van gewicht houden. Liefhebbers van Titanium, look away :rofl::rofl::rofl:

1 like

:arrow_double_up: Ik draag mijn 017 uitsluitend op de Crafter Blue en is het horloge dat ik het meeste draag (vrijwel dagelijks). De CB zorgt ervoor dat de kast goed blijft zitten op mijn pols en het gewicht laag blijft. Horloge en bandje echt een aanrader.

2 likes

Mee eens, zolang het gewicht niet begint te vermoeien bij dagelijks gebruik. Altijd lastig beoordelen als je bij de juwelier staat!

1 like

Ok, en hoe zit het met de verstel mogelijkheden ivm de lange links van de stalen band? Is die wel goed pas te krijgen?

1 like

Ja, voor mij wel, maar de korte schakels van de oude band zijn inderdaad beter ik heb deze op de sbbn017 zitten.

1 like