Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Mijn meest favoriete horloge. Ligt altijd binnen handbereik.

8 likes

Is het je weleens opgevallen hoe weinig likes en reacties je op de 6159-7001 krijgt op HF? Ik heb het idee dat veel leden deze horloges onderschatten in tegenstelling tot bv de 62mas.

Klopt helemaal.
62mas en 6105 8110 zijn veel populairder en meer gemaakt.
6159 is een best bijzonder model en ook maar voor 2 jaar gemaakt. Dus ook een stuk minder bekend… komt ook door de prijs natuurlijk.

1 like

6159 is veel mooier😇 en in mijn ogen de oer oer oer Marinemaster,

1 like

Weer eens een dagje thuis werken dankzij de omicron variant. Lekker even de sla021 om de pols.

12 likes

Heeft deze nou een andere bracelet als de sbdx001 (die heb ik). Deze lijkt eerder ‘naar beneden’ af te buigen…

1 like

Heb de sbdx001 nooit gehad kan dus geen vergelijking maken. Maar heb even online gekeken en zo te zien zijn ze hetzelfde.

1 like

Ok, deze lijkt wat eerder te ‘duiken’ (sorry voor de woordgrap). Zal hem vanavond eens opzoeken, hij zit bij mij op rubber op dit moment…

1 like

Ah, dank voor de opheldering! Weer wat geleerd :slight_smile:


Ik zag hierboven al de nieuwe MM300 met Prospex logo langskomen dus dan past mijn SBBN0051 hier ook wel :stuck_out_tongue:

9 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes:
1000m marinemaster :joy:

5 likes

En nog een kilometervreter professional:

7 likes


@ work, daily beater.

10 likes

:blush:

5 likes

Erg stil hier… :grin:

8 likes

:yum:
Ook maar weer eens een marinemaster en niet de minste :blush:

9 likes

Goed punt. Zal ook even de Koningsdagconfiguratie posten hier:

16 likes

Hier de blauwe mm300, :heart_eyes:

7 likes

mn eerste seiko uit t wat hogere segment.
Supergaaf.

welke pennen/pushpins horen hier in?

7 likes

Die bovenste, voor 20mm.

1 like