Mijn meest favoriete horloge. Ligt altijd binnen handbereik.
Is het je weleens opgevallen hoe weinig likes en reacties je op de 6159-7001 krijgt op HF? Ik heb het idee dat veel leden deze horloges onderschatten in tegenstelling tot bv de 62mas.
Klopt helemaal.
62mas en 6105 8110 zijn veel populairder en meer gemaakt.
6159 is een best bijzonder model en ook maar voor 2 jaar gemaakt. Dus ook een stuk minder bekend… komt ook door de prijs natuurlijk.
6159 is veel mooier😇 en in mijn ogen de oer oer oer Marinemaster,
Heeft deze nou een andere bracelet als de sbdx001 (die heb ik). Deze lijkt eerder ‘naar beneden’ af te buigen…
Heb de sbdx001 nooit gehad kan dus geen vergelijking maken. Maar heb even online gekeken en zo te zien zijn ze hetzelfde.
Ok, deze lijkt wat eerder te ‘duiken’ (sorry voor de woordgrap). Zal hem vanavond eens opzoeken, hij zit bij mij op rubber op dit moment…
Ah, dank voor de opheldering! Weer wat geleerd 
Ik zag hierboven al de nieuwe MM300 met Prospex logo langskomen dus dan past mijn SBBN0051 hier ook wel
Die bovenste, voor 20mm.
















