Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

12 likes

Pas maar op met die verf… :blush:

2 likes

Kijk goed uit lakken dus kan niks gebeuren
Schuren enz is die niet om de pols :stuck_out_tongue_winking_eye:

Met schuren windt hij wel goed op… :crazy_face:

1 like

Ja da weer wel dan zit de veer zo vol

Ik ben er toch wel content mee. Denk af en toe wel ‘wat een bak geld zit er in dat ding’ maar als je hem dan om hebt…het is niet zomaar een duikertje.

En de diepte tussen bezel en wijzerplaat die @klongy hieronder noemt draagt voor mij juist bij aan die kwaliteitsbeleving.

Qua banden kan ie veel hebben inderdaad. Ik ben zelf aangenaam verrast geraakt door de CB, die heb ik in zwart en oranje. Verder ben ik een sucker voor :shark: mesh maar daar heeft niet iedereen last van… :sweat_smile:.

Tropicals en nato kunnen ook wel, maar het is nogal een bonk staal dus afhankelijk van je polsvorm en -maat kan hij wat ‘topzwaar’ worden…

Hieronder wat plaatjes van mijn favorieten:

13 likes

10 likes

Hmm ik ga er toch op terug komen jongens… Ondanks de diepte van de wijzerplaat, het bolle glas en de grote plots… Staal, rubber, canvas en nato… misschien moet ik gewoon toegeven dat het niet aan mij besteed is.

Vanavond de knoop doorgehakt en alle spulletjes erbij gepakt. Morgen wat fotos maken en dan gaat hij het blauwe theater in.

8 likes

Jammer! Maar dan komt er zeer waarschijnlijk weer iets anders gaafs voor terug! :+1:t2:

2 likes

Gewoon doen wat goed voelt.
En je had uiteraard een (nieuwe) blauwe moeten nemen…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Was er na een paar dagen al achter :rofl:

1 like

Haha dat is vlot!
Ik heb nog echt mn best gedaan om hem te laten passen, maar helaas…

1 like

Is en blijft toch een pracht horloge !

12 likes

Zeker…:+1:

1 like

yep blijft een erg mooie klok… :+1:

10 likes

Zo op de foto wel, maar eens je hem schuin houdt is de magie weg voor mij.

Ja die van mij gaat niet meer weg……. Mijn SBDX001 dan. Blijf gek van het model.

Mijn SLA021 gaat binnenkort in het blauw!! (Ik mag sinds een paar dagen eindelijk daar posten :tada::partying_face::confetti_ball:). Hij gaat toch plaatsmaken voor een tudor pelagos. Heb er hard van genoten maar twee Marinemasters blijkt toch net te veel van het goede. Ik kies altijd voor de SBDX001……. Dan is het zonde om de SLA021 ongebruikt in de doos te laten zitten.

1 like

En nu de andere Marinemaster professional:

14 likes

Beetje laat maar ik heb nog een “oude” versie weten te bemachtigen met de ratchet buckle, morgen maar eens poging wagen om 'm erop te krijgen.

Is het jou nog gelukt?

Oe nice! Hoe is je dat gelukt?

Ik heb lang gezocht en vele verschillende shops gemaild maar niemand had hem meer. Wel heeft er 1 nog geprobeerd om oude endlinks op een nieuwe band te plaatsen maar deze pasten niet.

Gefeliciteerd dat het jou wel gelukt is. Mocht je er ooit nog eens vanaf willen :wink:.

Ben benieuwd naar de foto’s.