Het Grote Seiko Marinemaster Professional Topic!

Nay

Zit wel lekker… maar begrijp het sentiment

NATO’s vind ik altijd wel goed staan op de MM300

Nay

Nay

Ok ok het verkleedpartijtje gaat door…

Op Bonetto Centurini rubber:

4 likes

Beetje Yay😁

1 like

Ik heb gisteravond een veelvoud aan banden geprobeerd op de MM, zelfs een B22 (van de Tuna) ertussen gepropt (staat goed!), maar wil denk ik toch een Crafter proberen… Waarschijnlijk de mooiste rubber-optie (alhoewel ik eerder een Isofrane had voor op mijn oude MM’s, ook erg lekker, maar helaas deze verkocht…).

Waar koop ik die CB het beste? CB zelf (komt uit de VS dan?) of via StrapCode (hier verder goede ervaringen mee, sturen uiteindelijk via UK, dus zeker geen BTW ed)? Andere tips?

Crafter is super !! Ik heb de mijne gewoon op de website besteld en hoefde geen import kosten te betalen ( 2x )

1 like

Ik heb de mijne van @Slider_7 over kunnen nemen, deze was nog nieuw, de extra MM sluiting heb ik van een zekere @bordewolf over kunnnen nemen :grin:

Moet zeggen dat waarschijnlijk de combi met de vouwsluiting eea meer comfort geeft, de crafter op mijn sumo met de doornsluiting was minder comfortabel.
De band op mijn Sinn EZM3 heeft hetzelfde principe met de grote vouwsluiting, dit draagt ook zeer comfortabel.

1 like

Shit… vroeg me net af waar die extra sluiting ook al weer heen was… :joy:

2 likes

Bij mij ook mooi vast in de collectie, de 001

12 likes

Bij mij ook…

5 likes

Bij mij ook. Sinds kort op crafter blue en de solid ratchet sluiting van monsterwatches. Draagt echt goed en geeft horloge een heel andere uitstraling.

6 likes

Idem!

Ik heb zojuist de Crafter besteld, dank voor de input allen

3 likes

ook maar even de ratchet sluiting bij MW besteld. De eigen sluiting/band sparen.

1 like

Wel 18mm variant he? Ik was zo slim om de 20mm te bestellen…

yep! :grin:

1 like

Zo dol op mijn vrouw ahuh … bedoel MM :kissing_heart:

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/21752695_10155784385442425_5246632420448737863_o.jpg?oh=06426af99bc0bd7759740afc159ec3a5&oe=5A40458D

9 likes