Blijft fantastisch een Dracula
De dracula monster zou ik graag nog een keertje willen toevoegen aan de collectie
Gatver Monsters! Snap niet dat iemand dat draagt zei ik ooit eens . En nu draag ik deze twee het meest.
Eerste generatie, toch?
Collectors items!
Hier mijn Seiko Prospex SBDY035/SRPD27 Monster van de 4de Generatie
Dit is een Japanse versie met typenummer SBDY035 en heeft een kalender in het Engels-Kanji (Japans). Het is een automatisch horloge met het oerdegelijke Seiko 4r35 kaliber.
Het Monster heeft blauwe (BGW9) lume; de lume op de indices en de wijzers zijn in plaats van het standaard wit/groenige een beetje brons/gelig, dat geeft het horloge een klassieke patina look.
Ik was altijd in de veronderstelling dat ik de enige was met een SZSC003 op het forum. Leuk er nog een tegen te komen.
Met de zomer eindelijk wat begonnen, ben ik weer aan mijn part-time bijbaantje als schipper op de Amsterdamse grachten begonnen.
De kleur van mijn rederij is oranje, dus een horloge uit de collectie past daar het beste bij.
Op weg van/naar de haven passeren we altijd dit kunstwerk van Keith Haring in een industrieel gebied.
Zo! Heb op mijn nieuwe oude Monster een nieuwe stalen band, de fraaiste combi imho. Sowieso een top band!
Het uurwerk had geen gangreserve en er zat een krasje op het hardlex, dus ook maar meteen even een donor uurwerk erin gezet (zie de zwarte dagaanduiding) en het glaasje vervangen. Ook voor de kroonpakking en kastdekselpakking een nieuwe.
Klaar voor de zomer!
Nog best cool een zwarte dagaanduiding er in!
Goed woord voor scrabble ook
Klopt als een bus! Ik heb ook nieuw staal gekocht (zat eerst op Z20) en dat maakt het een goede combi, hoewel wat aan de zware kant. Ik heb ook twee zwarte schijven, hoe dit kan weet ik niet, het is een made in Japan versie. Hier te zien op een composite strap: