NA: Seiko SKX007J

Alles behalve wat er op zit…Genoeg inspiratie te vinden op Google zowel rubber alsook leer

1 like

Ja die SKX hoort tussen je andere Seiko :+1:
Veel draagplezier gewenst :hugs:

1 like

Mooie aanwinst Fred :ok_hand:

1 like

Mooie SKX!

Veel plezier ermee! :partying_face:

1 like

Tissot! Ook leuk.

1 like

Beste Ferry, een SEIKO box zonder een

SEIKO Monster

kan toch eigenlijk niet?

Misschien toch nog een klein plaatsje reserveren voor een
SEIKO Monster?

1 like

Jip. Weet ik. Das dan weer niet het icoon. Al kan ik de vergelijking ermee wel zien :nerd_face:

Beetje zoals de speedmaster en de reduced zeg maar…

2 likes

Gefeliciteerd met deze icoon, Fred! Leuk ook met de originele jubilee. Lekker rammelen heeft zo zijn charme!

1 like

Zal er ongetwijfeld wel een keer komen, kan hem nu niet meer kwijt in de Seiko box.

Wat @Petra zegt maakt een goede kans, box van 10 gevuld met Tissot , zit nu al op de helft :wink:

Ja, die hoort er wel bij. Van deze word ik nog steeds enthousiast.

3 likes

Ik kon er 2 weken eentje kopen, maar die wilde het op straat afhandelen. Daar begin ik dus niet aan, dus deal afgeketst!

Dat zou ik ook niet doen. Cafeetje is prima, maar inderdaad niet op straat.

1 like

Leuke toevoeging Ferry :+1:t2:. Gefeliciteerd met de nieuwe Seiko NA. Geniet ervan

1 like

eindelijk zeg, :smiley:
de kist is vol,
20 stuks is niet niks,
dat wordt in de toekomst moeilijk kiezen welke gedragen worden of de voorkeur krijgen :laughing:
en dan heb je nog andere die ook polstijd willen,
ikzelf heb zo momenten dat ik voor de kast sta en er soms niet uit kom welke ik die dag wil dragen :joy:
dan doe ik m’n ogen dicht en grijp zo maar een horloge, bij wijze van spreken :grin:
maar niet tegenstaande heb je weer een mooie aanwinst,
draag hem met plezier,… en de rest ook :sweat_smile: :ok_hand:

1 like

Lekker bezig Fred! Nu nog ruimte maken voor een monster :slight_smile:

1 like

Mooi zeg, maar je bent er nog niet hoor - SKX009 SKX011

Succes :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Van harte met de mooie nieuwe aanwinst!

Topper voor in de collectie, idd grappig dat je al zoveel Seiko’s had en nog geen skx. Seiko ook gelijk weer uitgespeeld :crazy_face:

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier, :+1:

1 like

Ha, heb nu pas 93 horloges en die wil ik allemaal draagtijd geven. Dus iedere dag lekker wisselen. En idd, weet het soms ook niet meer wat ik moet dragen. Oplossing, laat mijn vrouw kiezen en die slinger ik dan om de pols. Zelf heeft ze 7 horloges en de laatste tijd pakt ze gewoon ook 1 van mijn horloges met een leren of rubberen band, dus extra draagtijd :wink:. En er komen er nog 2 aan, tzt zal je de NA’s wel voorbij zien komen :smiley:

Die kan ik er niet meer in proppen, ze willen geen ruimte maken :grin: Wordt weer tijd voor een nieuwe box, denk dat ik die ga vullen met Tissot. Heb van Tissot nog geen 1 chrono, dus daar ga ik eens op mijn gemak naar kijken :smiley:.

Dan moet ik weer een extra Seiko box bestellen en weet je de SKX009 en de SKX011 hebben beide hetzelfde uurwerk 7S26, als er dan weer Seiko’s bijkomen, moet het toch weer iets anders zijn.
Misschien maar eens bij Monsterwatches zelf mijn Seiko samenstellen met een chevron of fifty fathoms plaat, 62Mas wijzers en dan op een rubberen band. Maar goed toekomst muziek, eerst maar eens een box met Tissot’s :smiley:

1 like