Het grote Smalle Polsen topic

Dat lijkt maar zo. Mijn vrouw vond hem erg prettig dragen. Zij draag ook de Moonswatch o.a., die is ook 42mm.

1 like

Mooie collectie! Heel herkenbaar, qua formaat is l2l tot 45mm eigenlijk wel ideaal voor mij. De BB58 kan nog net.

@MGS Dankje voor de toelichting. Alles kan natuurlijk, en is ook heel persoonlijk. MoonSwatch heb ik verkocht omdat 42mm toch too much oogde bij mij.

Das lang geleden, ooit dit topic gestart volgens mij :slight_smile:
Edit: Oeps het was toch @just_date

17cm polsjes, 42mm SKX is de max voor mij. Past beter dan een 40mm Oystercase gek genoeg.

Tip voor iedereen met kleine polsen die wristshots leuk vind om te maken; zet je camera eens op 2x zoom, dan komt de verhouding net wat meer overeen met hoe je het horloge met je eigen ogen ziet.

Hierboven is camera op 2x zoom, hieronder is 1x zoom.

3 likes

Santos medium op 16,5 cm pols. Perfect in balans😄

9 likes

37mm Patek, elegante perfectie!

10 likes

MOOI :star_struck: ik word wel heel erg hebberig/geinspireerd door jullie posts :smiley:

Smalle polsjes… ook ik heb daar last van :joy:
16.5 polsmaat

Op de foto mijn inziens een te groot horloge… maar ik ben er emotioneel erg gehecht aan dat ik de grootte voor lief neem en het horloge blijf dragen.

49 Lug to Lug
45 met kroon

2 likes

Ik vind de term smalle polsen veel te veel als een waardeoordeel overkomen. Daarom geef ik de voorkeur aan de term herenpols.

Een heer draagt vrijwel bij uitzondering niet boven de 40mm

Hoe werkt dat? Grote smalle polsen?

Door logisch na te denken en goed op de spelling van de titel van het topic te letten :stuck_out_tongue:

Sorry?

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor

2 likes

Pardon?

Crap, sorry.

1 like

Altijd lachen als mensen dit soort nonsensregels bedenkt voor anderen. In een ander topic zegt iemand doodleuk dat alles onder 40mm een vrouwenhorloge is.

4 likes

Lekker blijven dragen. Mag best bij deze.

1 like

Nonsens? Regel zijn regels, ook als je ze niet leuk vindt! Ik vind de 100km/h nonsens maar ik moet me er wel aan houden!

On topic dames. :wink: SKX013 NOS op de kop getikt

9 likes

Dat is de Wegenverkeerswet, jouw regel is gewoon een zelfopgelegde richtlijn, ook wel nonsens genoemd :+1:.

4 likes

41 a 42 mm is voor mij ook echt de max. Deze kan nog prima

2 likes