Wat is je polsmaat @Fed ?
16,5 cm
Ken net, is net genoeg😁
Prachtig horloge! Staat goed zo. Zelf laatst ook gepast en helemaal weg van. Had ik nu maar geen huis gekocht
Hoeveel mm is deze als ik vragen mag? Ik ben zelf naar een Rolex van 31mm aan het kijken en vraag me af of dit misschien te klein is. Ook al heb ik wel dunne polsjes
Deze is 36mm. Ik draag zelf vintage en moderne DJ in 36mm en ik heb 15,5cm polsmaat. Vintage oogt ook wat kleiner dan moderne DJ. Wat is je polsmaat?
36mm. 31mm is wel erg klein en tegenwoordig een “vrouwenmaat”. 34mm zou mij ook nog prima staan.
Ik heb een andere vraag. Mijn pols is 16.5/16.8cm en wil graag een oyster bracelet passend (laten) maken. Hoeveel links gebruik je dan? Liefste ook nog de duiker extentie mee gerekend. Heeft iemand ervaring met een smalle pols en een submariner?
Hij komt met 12 schakels totaal en een aanpassing van 4 vakjes voor de duiker extentie.
Gewoon schroeven tot ie past?
Dan zou ik voor een vintage Submariner gaan. Eén maat van mij heeft ook een nieuwe Submariner met smalle polsjes. Ik vind het geen pan. Anders een BB54?
Perfectie!
Ik heb begrepen dat ik kleine polsjes (17,3cm) heb.
Dus bij deze mijn eerste post in dit topic, mijn polsje gesierd door 44mm!
Dat is volgens mij juist erg gemiddeld.
Daar denken de dronken “Squale kroeggangers” iets verderop, anders over.
Dat is een gemiddelde pols, is ooit een “stem/meet” topic over gemaakt. Toen bleek 17,5 cm het meest voor te komen bij HF leden die meededen.
Ik heb 17,5 cm pols omtrek en een 44mm Casio Duro met 48mm lug to lug past prima naar mijn mening.
Dit is wel mijn grootste horloge en ook wel het maximum. Beste draagt alles tussen 37 en 40mm maar de kastvorm en de kromming van de lugs speelt zeker mee.