Het grote Smalle Polsen topic

Mijn polsomtrek is nu net boven de 16 cm gekomen, dank zij minder verschrompelen en meer eten. Daarbij iedere dag vaak in een rubberen bal knijpen helpt een beetje. Toen ik uit dienst kwam, was mijn pols nog 17 cm.

!(upload://AmIcb0KEJAMt5lGjkRTcYjGnwmK.jpg)

2 likes

Ja @lasteraar ik had hem toen meteen moeten kopen.
Nu 5K duurder :grimacing:

1 like

Autch
Blijft wel tof.
Nooit gehad nog. …

@malus65 De Tudor 36mm is en blijft een plaatje! Op smallere pols perfect volgens mij.

2 likes

Bedankt voor de tip @andrepost :+1:t2:

1 like

Jazeker, ik kan hem nog steeds aanbevelen :sunglasses:

1 like

Smalle polsjes of niet, elegant ben je sowieso (en ik kan het weten). Met name de Datejust jubilee en de groene OP staan je fantastisch.

2 likes

Lap, het eerste topic waar ik uitgesloten word met mijn berepoot :joy::joy::joy:

4 likes

Zou DikkeKasper geen betere naam zijn dan? Of heb je zware botten :sunglasses::wink::joy:

5 likes

Fat shaming! :joy:

3 likes

:scream::scream::scream::scream: Ben idd de laatste jaren aangekomen. Maar mijzelf dikke Kasper noemen, dat zou te ver gaan…

Ik heb nu wel behoefte aan een dikke knuffel. Wie wil :cry::cry::cry:

5 likes

Thx @Triplock :slight_smile:

@Bertus1 sorry…welkom om mee te lezen natuurlijk en te reageren op alle moois :smiley:

2 likes

Datejust 36mm op 16cm pols. Tot 40mm valt het mee bij mij, groter moet ik in veel gevallen niet proberen :joy:.

6 likes

Je zou ook kunnen proberen even na te denken voor je met 22 cm. polsen reageert in het dunne polsen topic. Daarmee voorkom je dit enorme verdriet voor jezelf. Knuffel heb je niet verdiend, je doet het er maar mee :wink:

5 likes

Ik snap sowieso niet dat mensen met een vrij normale polsomtrek in dit topic gaan reageren :smirk:

2 likes

Dunne polsen mensen unite :v:️:v:️

3 likes

verplaatst naar het vivaforum

3 likes

6 likes

Polsjes van net onder de 16cm.
Rolex Milgauss

Rolex GMT, vorig jaar, toen ie nog gewoon op voorraad lag bij S&C

Rolex date 34mm

Seiko snzh53

Seiko skx007