Ik vind van wel ja, maar mijn mening is natuurlijk niet van belang. Zolang jij er maar tevreden mee bent…
Smaken verschillen inderdaad. Voor mij is het belangrijk dat er geen overhang is.
Er zijn ook midsize DateJust horloges van 31 mm, die feitelijk voor vrouwen bedoeld zijn. Ik zou graag een foto willen zien van zo’n horloge op een 16 cm pols.
Met 36 mm doorsnee maar relatief lange lugs past deze Enicar prima om een smalle pols.
In vergelijking met 39 en 40mm horloges.
6.5 inch=16,5cm

edit: photbucket werkt niet meer goed hier kennelijk, zie deze draad voor beter beeld:
https://forums.watchuseek.com/f23/perpetual-31mm-models-325229.html
Ik denk dat zowel Datejust 34 én de 36 prima op een 16cm pols kunnen.
Kan niet… of wellicht is het de hoek. Zelf zou ik een kleiner horloge kiezen.
Ik zit een tikje onder 17cm en heb recent 34mm ontdekt. Wilde nooit kleiner dan 36, maar dat gaat prima. Ik ga niet groter dan 42, al is kastvorm en lengte van de lugs natuurlijk ook niet onbelangrijk.
De BB Bronze is echt te groot voor mijn pols, terwijl de BB gaat. De BB58 staat me dan weer net te iel.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar
Die laatste Seiko welk model is dat?
Is meer de hoek. Heb groothoeklens gebruikt van telefoon. Ik post wel nieuwe foto met zulu, met telelens. Horloge ziet dan, naar mijn mening, wat kleiner uit.
Erg nice!
Thx! Dit lijkt toch wel de sweet spot te zijn voor mijn polsmaat. Hoewel ik een grotere duiker nog steeds ook erg gaaf vind.
Mooi toch? Ik had de 43mm en met name door de grote L2L en uitstaande endlinks niet te doen op 16,5. Jammer want prachtig horloge voor n leuke prijs, maar direct weer exit toen
Ziet er goed uit. Welke maat is de Seamaster Aqua Terra? Daar kijk ik ook wel eens naar met een schuin oog.
Staat top. Wat is je polsmaat?