Wat voor potjes zijn dat dan? Moet ik aan echte potjes denken met briefgeld en stuivers erin
Of heb je dan 10 spaardoelen op je spaar rekening?
Wat voor potjes zijn dat dan? Moet ik aan echte potjes denken met briefgeld en stuivers erin
Of heb je dan 10 spaardoelen op je spaar rekening?
Ik heb met enige moeite het volgehouden om tot ongeveer de helft van dit draadje te blijven lezen.
Een verbijsterend aantal reacties over zaken die echt volstrekt niets meer te maken hebben met wat TS bedoelde en dan vaak ook nog van een cynisme waar ik me een beetje ongemakkelijk bij voel.
Daarna ben ik maar in een keer door gescrold naar de bodem van het topic, om een reactie te schrijven.
Ik las ook iets over ‘oude dames van plezier’. Leuk.
Ik gun ieder hier op het Forum zijn Oudedamesvanpleziermomentje, maar mag het hele draadje dan nu over naar het grijze gedeelte?
Ik sluit af met een citaat van de heer Herman Finkers:
‘De cursus omgaan met teleurstellingen gaat wederom niet door’
Welterusten,
Lex
dat laatste, bij Rabo kun je spaarpotjes aanmaken in een spaarrekening met een spaardoel idd. Eenmalig instellen en maandelijks gaat het van je rekening af in het juiste potje. Ik zweer erbij!
Mwah te veel gedoe en onoverzichtelijk. Één potje(spaarrek) voor alles werkt net zo goed voor ons.
Hé Kaan. Over teleurstellingen gesproken, nog een leuke Yema voor een zacht prijsje op het oog?
Aiii, dat is inderdaad vervelend.
Ben zelf ook erg zuinig op mijn horloges en kan dan ook stevig balen als er ineens een kras op zit.
Hahha ja dat was niet bepaald liefde op eerste gezicht. De nieuwe (blauwe) navygraf moest ik mij wel weer erg inhouden niet te bestellen.
Ik heb ‘m wel besteld, zal je wel laten weten hoe groot de teleurstelling is tzt. Uiteraard in dit topic…
Dat zal wel meevallen, ik heb de voorganger gehad. Tof horloge
Ik hoop/denk het ook, word soms een beetje zenuwachtig als ik weer eens lees over de typisch Franse kwaliteit. Maar hopelijk komt het goed
Met dat ding zou ik al mijn principes over boord gooien en een heleboel round up er overheen, en zorgen dat er verder geen dieren bij kunnen. Gemeentes mogen er geen gif op gooien dus die zitten met de handen vol. Je hebt zo je hele tuin vol.
Twice or three times, Geldt dit ook voor vastgoed, investeringen of Volvo’s?
Of alleen bij luxeproducten zoals kunst en horloges?
@rlc het is wel een linkse gedachte als dit ook voor vastgoed en investeringen geldt…
Trouwens voor luxeproducten eigenlijk ook. Geld mot rollen.