Het grote teleurstelling topic

:rofl:

Komop.

1 like

Als je zeker wilt weten dat je veel te veel gaat betalen wel ja. Wat een oplichterij is dat zeg…

3 likes

Heb een tijdje geleden contact gehad met S&C voor een BB58, maar de persoon waar ik mee sprak kwam erg ongeïnteresseerd en leek geen moeite te willen doen om antwoord te geven op vragen. Ik ben vrij makkelijk en er hoeft geen rode loper uit, maar een beetje geinteresseerd doen is wel zo fijn. Verder heb ik eigelijk niet ver gezocht en gewoon bij mn vetrouwde AD aangeklopt. Idd, wellicht had ik ergens anders kunnen slagen.

2 likes

:rofl::rofl:

3 likes

Cv ketel huren. Valt hij van de muur, gaat het ding stuk. Valt allemaal onder het service contract. Conclusie… horloge gaan halen​:blush::joy:

2 likes

Haha, ja ik heb dus ook een potje voor onverwachtse kosten, maar die was mager gevuld.

Dat klopt, maar dan is het geen grote uitgave in één keer. Ik zei niet dat het de meest verstandige of goedkope keuze is maar wel een optie.

Ik dacht er nog laatst aan. Bijna een jaar geleden ontvangen maar nog niet kunnen dragen omdat hij nog steeds niet gefixt is :grimacing:

6 likes

Och… wat loopt iedereen hier nu adviezen te geven. Durf te wedden dat er leden zijn die maandelijks een persoonlijke lening afstrepen voor hun collectie. ts heeft tenminste een potje.

Sinds ik een huis heb gaat het hard. Allemaal kleine rot dingen die behoorlijk optellen. Hierdoor laatst ook onverwacht mijn horlogepot moeten aanspreken, waardoor ik de DJ van Han niet meer kon kopen en voor een ander exemplaar gekozen heb.

Sterkte @Selfie :sweat_smile:. Hopelijk krijg je nog wat van de belasting terug?

4 likes

Wel herkenbaar… horlogepotje ook al 2x voor wat anders gebruikt 1x leuk (nieuwe auto) 1x minder leuk… belastingdienst die om de hoek kwam… :face_with_monocle: maar nu weer op weg, dus die Seamaster komt er wel :+1: en bij jou die bb58. Horloge potje is altijd ondergeschikt en staat los van t reguliere spaargeld anders is het einde zoek ben ik bang :joy:

2 likes

Bummer! Maar gaaf ding…en niet om er een ‘waar doet je dat horloge toch aan denken” topic van de maken, maar doet me denken aan mn tafelblad :slight_smile:

1 like

:joy:

1 like

Zeker, maar die is al naar de keukenpot. Gaat de vrouw niet heel tof vinden als ik dat terughaal. Ook zoiets, getrouwd zijn…:joy:

2 likes

Het is toch vakantie geld maand betaal daar de ketel van en hoppa kan je als nog je horloge ophalen

Teleurstelling die iemand anders buiten de watch world niet snapt??

Op een list staan voor een Patek 5164A wetende dat je nooit aan de beurt gaat komen :sleepy:

3 likes

Volgens mij haat ze jou

On topic, mijn teleurstelling van vanochtend was dat ik niet zag dat het kapje van mijn baardtrimmer af was. Zie er inmiddels uit als een 10 jarig jochie en mijn vriendin zit weer op Tinder. Oh en die van vanavond is mijn NA. Wat is dit kut zeg.

14 likes

Als ik voor een Patek 6154A het geld voor kon reserveren, dealde ik wel met die teleurstelling :sweat_smile::ok_hand:

1 like

De nieuwe vriendin of het nieuwe horloge?

2 likes

Maakt het compleet!

1 like

Act your age zeggen ze hè

1 like