Overigens wel heel aardig van je dat ze het mag dragen!
Hahaha ik moest toch even stevig lachen om deze post. Held!
Nee, dan 5K voor een horloge, dat is pas verstandig.
Hoe dan ook, je zit er eigenlijk warmpjes bij!
BB badbubbels lekker warm
De Tank is inmiddels van haar, maar de krassen doen niet minder pijn.
Op z’n minst een hekel aan mij.
En ik had je vorige week nog een barbier aangeraden, knuppel.
Misschien een cv-ketelpotje erbij
Er valt voorlopig niks te barbieren😂
Als je daar een potje voor hebt staan en toch nooit aan de beurt komt kan je CV ketel nog wel een paar keer kapot gaan
Er gaan hier mijns inziens een paar dingen mis. Een waarom 4 maanden wachten op een BB58? Ze liggen gewoon in de etalage tegenwoordig. En ik zou hem pas kopen als je hem meerdere malen kunt betalen. Dan kun je hem pas echt ‘betalen’. Het moet niet zo zijn als de auto kapot gaat of de wasmachine dat je het horloge moet verkopen.
Populaire (bijdehante) opmerking hier deze dagen. Vier maanden geleden was dit zéker nog niet het geval.
Kusje erop?
On topic: ik heb hier nog niemand zijn “teleurstelling” op het gebied van horloges zien delen. Alleen maar mensen die reageren op TS. Mijn teleurstelling was een titanium Citizen die ik voor de vakantie gekocht had. Hij zat me niet zo lekker, de secondewijzer liep op geen enkele van de indices en voor mij nul gevoel mee. Snel weer weggedaan (toen ik nog steeds op vakantie was). Niet vaak meegemaakt dat een horloge geen “ziel” heeft.
Heel herkenbaar, in het zicht van de finish stranden.
Ook meegemaakt “als de verbouwing meevalt kan ik misschien dat horloge aanschaffen” toen kwam de aannemer met de opmerking dat het riool ook aan de beurt was. Vervolgens vertelde de schilder dat het hele huis toch kaal moest.
Daag leuke-dingen-potje.
Ach, een jaar later kan ik alweer blij zijn met een Poljot alarm horloge.
Dit soort dingen helpen om je prioriteiten opnieuw te ordenen.
2K ofzo voor een cv en 3K op de bank laten staan lijkt mij beter✌🏻
Goed punt, ik had niet zo door dat dat de/een intentie van dit topic was. Mijn grootste teleurstelling (ik ben nog redelijk groen…) was denk ik dat ik nog wél 5 maanden moest wachten op mijn BB en iedereen hier nu heel hard roept dat je een sukkel bent als je gaat wachten… (nou ja, hoefde in ieder geval geen shit te kopen die ik eigenlijk niet wilde om in overweging genomen te worden om op de lijst te mogen… ).
Nee, gekheid… echt teleurstelling heb ik nog niet gehad. Ik heb een Yema onderweg, die willen nog wel eens Franse fratsen uithalen geloof ik… to be continued
Kapot gepolijste UG binnen gekregen die retour gaat.
Dat ik 100 x bij de juwelier ben geweest en maar geen sub in handen krijg
Whahaha, die raak ik niet meer kwijt…