Het grote teleurstelling topic

3 likes

Mooi happy end! Mijn moment komt ook wel weer!

1 like

Dan stond die nu in het blauwe gedeelte en was iedere dag langer een koude douche geweest. :rofl:

2 likes

4 maanden op de lijst voor een BB58 :thinking: de blauwe zijn bijna altijd op voorraad en met een paar weken een zwarte te verkrijgen bij AD (eigen ervaring) en ze komen regelmatig hier “langs” op het forum. Maar een CV ketel is wel een stuk belangrijker :+1:t2:

Het is mooi weer dus die CV kan wel wachten lijkt me.

2 likes

Mmm dan was dat potje voor je nieuwe Cv-ketel er toch al wel? :thinking:

Gewoon balen maar een goede Nefit inclusief montage kost je de helft van een BB hoor. :wink:

Ik zie dat de helft hier werkt bij budget beheer. Als die vent nou prioriteiten stelt op een BB58, en daar al z’n zuur verdiende centen aan wil verspijkeren, dan moet hij dat toch zelf weten. Vrouwlief had hem heus wel gecorrigeerd als hij met een horloge van 3000+ loopt, terwijl er ijskoud water uit de douche komt.

Is het verstandig? Nee. Zou ik het doen? Nee. Boeit dat? Nee.

4 likes

Als je een beetje nadenkt dan snapt iedereen dat huren of leasen op de duur altijd duurder is dan kopen.

3 likes

Je maakt er wel een potje van he…

4 likes

Herkenbaar, had hetzelfde ervaring met twee ecodrives, een Nighhawk en een BM6400. Secondewijzer liep ook niet op indices en voelde ook ‘zielloos’. Toch jammer, zou het wel willen waarderen.

1 like

Mee eens, ze wilden me laatst aan de deur een zonnepanelen via een huurconstructie aansmeren, ik zei dat ik de zonnepanelen gewoon contant kon afrekenen maar dat ik met mijn verbruik het er niet uit haal, anders had ik ze al lang op het dak.

1 like

@Selfie het is hier al gauw allemaal fout wat je doet hoor. Heb een keer een topic gemaakt met de vraag welk horloge er komt van je jaarlijkse vakantie geld. Nou toen moest je ze eens horen! “Als het van je vakantie geld moet stel je de verkeerde prioriteiten”. Uhhh, oké? :thinking:

10 likes

88 likes

‘Aardig’ op orde he :slight_smile: maar ja zonder gein, waar ga je allemaal rekening mee houden. Om je een idee te geven hoe ik er echt een potje van maak: ik heb potjes voor tandarts (sinds ik de 40 ben gepasseerd holt mn gebit achteruit), nieuwe keuken, woningonderhoud, kleine klusjes, onvoorziene kosten, vakantie, waterschapsbelasting, gemeentebelasting, hobby (geen horloges!), gewone spaarrekening en een aanvulling op pensioen. En een BB58 potje dus. Autopotje heb ik niet meer sinds ik een auto van de zaak heb. Alle potjes zijn prima gevuld en maak nooit een verrassing mee. Tot vandaag dus, want die ketel zag ik niet aankomen. Eigelijk zou die uit woningonderhoud kunnen komen, maar heb net mn kozijnen en deuren laten schilderen. Gewoon pech dit.

15 likes

:joy:

1 like

:joy:

Dat is waar, dat heb ik ook wel eens gemerkt :slight_smile: je wilde reactie, die zul je krijgen!

1 like

:joy: yes!!! Ik ben ‘gejurkt’! Wat een eer dit, en hij is heerlijk :+1:

7 likes

:sunglasses: Graag gedaan!
Jammer van de BB, maar hij komt er vast wel!

1 like

Dus als ik het goed begrijp.
Stel je had gisteren het belletje van de AD gehad en de BlackBay aangeschaft….

Dan had je vandaag geen nieuwe CV ketel kunnen kopen.

Ik zou dat niet zien als teleurstelling maar als een gelukje. Maar goed, ik douche dan ook graag onder warm water, dat ben ik.

6 likes