Het grote teleurstelling topic

Zo moet je het niet zien. Is meer goed bedoeld advies. Als iemand aangeeft van ik wilde een horloge kopen voor 3.5k maar de CV ketel ging kapot en alle andere spaarpotje waren leeg en nu kan ik geen horloge van 3.5k meer kopen. Dan is zo’n duur horloge kopen misschien niet het meest verstandige en eigenlijk kun je die dan gewoon nog niet betalen. Zo moeilijk is die rekensom niet. Denk dat de regel if you can’t buy it twice (or three times) you can’t afford it, een goede is.

5 likes

klopt, hangt hier ook :wink:

Prachtig topic. Centen hè… dan gaat het lossss.

Edoch, jammer van je klok, komt wel. Rustig opnieuw beginnen.

2 likes

Dat is het risico als je zulke dingen online gooit en precies wat het forum zo leuk maakt😀.

1 like

Niks aan de hand dus :wink:

5 likes

Zo’n Tzerra?
Vraag of ze bij onderhoud een beetje voorzichtig doen, anders breken ze de plastic montage haakjes van sommige onderdelen.
Niet lullig bedoelt, maar dat is een bekend euvel bij dat model.

nee! gelukkig niet, hier hangt een intergas. Top ding

2 likes

Ah, dan heb ik het altijd verkeerd begrepen…
Geestig dat dit “leuke” zo selectief is. Wanneer je dit bij sommige merken/in sommige topics doet is het namelijk weer niet leuk.
Ik heb een hoop te leren hier merk ik al

4 likes

Geeft tegen de tijd dat je tl-3 bent begrijp je het wel😕.

Tip van Flip, als je op iemand naam klikt zie je zijn/haar TL level :wink: :+1:

3 likes

Klopt helemaal. Ik vind het inderdaad getuigen van een compleet gebrek aan empatisch vermogen om steeds zo te moeten reageren op mensen. Snap ook niet waar ze denken het recht vandaan te halen. Maar goed, het is natuurlijk wel lekker veilig om dit online te doen. Is ook makkelijker om je beter/rijker voor te doen zo van achter je toetsenbordje.

3 likes

Spijtig van die BB58.
Die prijzen van nieuwe CV die ik hier lees zijn zo laag, is dat incl plaatsing en appendages?

Ik moest bijna een lening aangaan voor de Weishaupt die hier hangt :grinning:

Maar ze waren niet leeg en die potjes wil hij niet aanspreken.

1 like

Mijn horlogepotje is leeg. Heeft er iemand anders potjes die overlopen? Dan kan het bij mij worden bijgestort. :+1: :rofl:

2 likes

Haha, thanks. Naja, dan weet je hoe het werkt op dit forum! Veel geouwe****. Leuk toch, hoeft niet alleen om horloges te gaan wat mij betreft.

Haha is ook zo. Hoeft ook zeker niet alleen om horloges te gaan en lekker ouwe-damesvanplezieren is zeker ook erg leuk om te doen. Mijn reactie was alleen omdat ik vind dat het soms wel erg doorslaat en dat een aantal er een handje van heeft om wel heel erg uit de hoogte te doen. Kan mij dan zo maar voorstellen dat bij mensen de lol er vanaf gaat om nog dingen te posten.

3 likes

Ik voel een off-topic aankomen: “show je CV-ketel” :boom:

5 likes

Oeh, dat wordt een hot :hotsprings: topic :wink:

4 likes

Net als krassen op je rug: het zijn trofeeën!

1 like

Bonuspunten voor mensen die hun Black Bay bij de CV tonen

4 likes