Het grote VAKANTIE-HORLOGE topic 2023 🏖

Het is pas januari en met de huidige lockdown en een nog ongestempeld geel boekje durven nog maar weinig mensen überhaupt over vakantie na te denken. :crossed_fingers:
Toch krijg ik steevast een zomergevoel bij de eerste zonnestralen, zoals gisteren. :sunglasses: En daar hoort natuurlijk bij het nadenken over een geschikt vakantiehorloge voor dit jaar bij.

Welk horloge is jouw of wordt jouw vakantiehorloge voor dit jaar?

12 likes

Het is voor mij nog een beetje te vroeg om over na te denken. Ik moet er niet aan denken om nu te zwemmen :grin:

Panerai PAM01313 waarschijnlijk

15 likes


Deze vrind mag mee!

18 likes

Denk ik zomer dan denk ik Oris Aquis :sunglasses:

19 likes


Zwem snorkel en duik proef. :+1:

10 likes

De Seiko Uemura / Captain Willard SPB153

22 likes

Als de winkels ooit weer eens open gaan.

11 likes

Hoogstwaarschijnlijk.

Z(1)

15 likes

Deze wellicht, of toch terug de Pelagos zoals de voorbije drie jaar. Maar dan hopelijk ergens in de Bergen, misschien ook in wat sneeuw.

6 likes

Of mijn Colt of Seamaster. Maar misschien vind ik dat nog een beetje Sünde. :grimacing:

7 likes

Ik heb een witte bezel en bandjes set besteld om m’n G-shock 5610 mee te modden. Wordt eind deze maand bezorgd. Ziet er lekker zomers uit (plaatje van internet):

12 likes

Vandaag m’n vakantiebeater na jaren de allerlaatste keer om; verkocht!!

4 likes

Dat zou ook mijn dilemma zijn. Seiko Uemura / Captain Willard of doorsparen voor een Doxa Sub300T

Of er überhaupt kans op een vakantie in het buitenland is betwijfel ik, maar indien zo, dan deze mee:

5 likes

Vakantie zal er niet in zitten, maar deze horloges worden wel gedragen In de zomer:

En ik zit er over te denken om mijn all black casio gshock ga2100 in te ruilen voor de grijze versie, die is ook wel zomers :sunglasses:

5 likes

Als het er van komt.
Dan deze al vele jaren.

4 likes

Zoals gewoonlijk… :sunglasses::sun_with_face:

16 likes

In het hypothetische geval van vakantie 2021 neem ik de BB58 mee…

9 likes

Deze

Of deze

10 likes