Het grote vakantietopic 2019

De keuzestress is begonnen. Vandaag over een week een tussendoor vakantie met de dochter naar Sardinië.

De Luminox gaat in ieder geval mee.

Misschien nog de OSD

En de Sun019

4 likes

Deze is vorige week mee geweest naar Florence, en gaat van de zomer weer mee(bestemming nog onbekend)
Mooi, en onder de radar

1 like

Jaloers. Ik had ooit schoonfamilie schuin onder Olbia wonen, het was heerlijk daar. Het enige wat ik aan die drukke mensen mis is het smikkelen :shallow_pan_of_food:

Ah, aan het jetsetgebied van de Costa Smeralda! Wij gaan naar Castelsardo, aan de andere kant van Sardinië.

1 like

Spannend, daar ben ik een paar jaar geleden ook geweest, een van de beste bestemmingen tot nu toe voor mij.

1 like

Zijn dit eigen foto’s? Echt heel gaaf!

1 like

Neen, via interweb.

1 like

Toch gaaf :smile: Fijne vakantie alvast!

1 like

Thnx!

Over een week voor 2 weken naar portugal. Dan rustig de tissot mee gok ik.

In september nog een week naar new york, gok dat ik dan voor de iwc ga. Toch altijd wel een beetje terughoudend met het meenemen van waardevolle spullen op vakantie :wink:

Wel eens in Kazachstan geweest? Is relatief dichtbij en ook de moeite waard! Mijn vrouw komt er vandaan, dus veel reiservaring daar🙂.

Momenteel samen een weekje in Ibiza en deze twee zijn mee.

3 likes

Lekker! Ik zit met een dikke trui op de bank…

2 likes

We hebben deze vakantie helaas geannuleerd, omdat we daar geen fijn ‘‘vakantie gevoel’’ meer zullen hebben. Wel erg jammer, want we hadden ruim een jaar van tevoren geboekt en ons er bijna een jaar lang erg op verheugt :sweat_smile: Nu hebben we twee maanden voor vertrek nog niets geboekt…

1 like

Wel zeker gaan als het terug stabiel is, een echte aanrader!

Lekker weekje Griekenland

3 likes

California trip upcomming, denk met skx mod van Han.

8 likes

Lekker weekje in Andalusie. Vandaag Sevilla, zie ik een hele mooie horlogezaak, gaat ie net dicht ivm feestdag in Sevilla.

JLC, Patek , Muhle, Nomos, TH, Oris, Longines enz

Rolexshop ernaast, geen foto genomen ivm deprimerend lege etalage.

6 likes


De Precista en de Vostok Mod.
En nog twee mee naar Kos.

4 likes

Net terug van Thailand

4 likes