Het grote vakantietopic 2019

Het vakantiegeld komt er bijna aan, de meesten hebben al geboekt of zijn er mee bezig…vaak zie je rond deze tijd wat zoekertjes van mensen die een vakantiebeater nodig hebben. Dus vandaar dit topic met de vraag: waarheen en wat neem je mee dit jaar?

Deze loco gringo gaat naar Mexico :mexico: en neemt een Damasko DS30 mee en zijn onderstaand reismaatje om de pols.

37 likes

Deze mag mee naar Sri Lanka :+1::heart_eyes:

(Foto niet van vandaag, vandaar dat de dag/datum niet goed staan :wink:)

9 likes

In mei een weekje stoom afblazen in Las Vegas.

Waarschijnlijk met de BLNR

:smiley::+1:

26 likes

Deze was mee naar El Salvador/Honduras/Belize:

Deze waren mee naar België:

Deze gaat mee naar Spanje:

En voor Frankrijk en San Francisco wil ik wat vintage mee😊

16 likes

Vakantie gaat mijn werkbeater mee, de rest van de collectie mag dan uit logeren naar fam.

we gaan naar
8 dagen Turkije met kids en oma, zwagers, schoonzussen, neefjes,nichtjes.
10 dagen Tsjechië met de kids waar oma de laatste 2 dagen ook even aansluit.
Dan wij naar huis rijden, oma vertrekt vanuit Tsjechië dan naar Frankrijk ipv naar huis want onze oom en tante zijn dan daar. (Oradour-sur-Glane)
kids dumpen naar 2 dagen ff thuis te zijn geweest en met 2en hop naar Oradour-sur-Glane waar we dan 3 dagen daar zijn samen met oma, oom en tante.
Oma en de rest vertrekt dan weer waarop wij daar met 2en een weekje nog blijven om vervolgens 4 dagen erover te doen om thuis te komen. Lekker touren en B&B’s onveilig maken.

Dat is wat er iig gepland is voor dit voorjaar/zomer.

6 likes

Voor mij Italië, met om de pols deze twee reisgenoten:

17 likes

Heb je die TH recent aangeschaft?

1 like

In mei weer naar Toscane. SKX en G-Shock waarschijnlijk.
Dit was vorig jaar. Ik hoop dat we weer zo’n weertje krijgen! :sunny::sunglasses:

7 likes

In juni naar Kreta, daar gaat de seiko turtle mee.
In september naar Spanje en daar gaat de Seiko turtle en de Breitling avenger 2 gmt mee…

1 like

Kirgizië

!
Ik zou graag een excuus hebben voor een NA maar ik denk dat ik de ideale kandidaat al in m’n bezit heb :sunglasses:

Als er iemand nog tips heeft voor plekken in Kirgizië (naast de standaard rijtjes) :point_up:

28 likes

Ja, een half maandje terug, hier op het forum.

2 likes

Ik weet nog niet of ik ga en wanneer, maar als ik ga dan is er maar 1 kandidaat:

7 likes

Deze gaat mee naar Bali

3 likes

wauw! Wat voor soort vakantie?

2 likes


Deze gaat sowieso mee naar NYC in de zomer en Shanghai in het najaar.

En een van deze als beater waarschijnlijk Moet alleen nog worden aangeschaft :shushing_face::sweat_smile:

9 likes

De planning is nog niet helemaal rond maar het zal voor een groot deel bestaan uit Hiken :wink:

2 likes

Naar Frankrijk en Spanje gaat de M&M mee on tour.
fe94a89d832253149a61b7d61974420afe5cf2fc_1_690x427

8 likes

Eind van de maand gaat de Explorer mee naar Zuid Frankrijk.

In augustus weet ik nog niet wat er mee gaat naar Panama. Wil eigenlijk kijken of ik nog een Sinn of Damasko kan scoren voor die tijd :zipper_mouth_face:

10 likes



Ardeche - Frankrijk

Ik denk dat ik deze 3 mee ga nemen:

21 likes

He leuk daar ben ik ook, zit wel in Ruoms , maar vaak in dorp vallon pont darc.

1 like