Het grote vakantietopic 2019

Ik zit deze ronde in Privas…vlakbij Ruoms dus :+1:

Op camping?

Niet nu trouwens :wink: pas in de zomer :wink:

Camping Ardeche - Privas

1 like

Tenerife (vorige week)

13 likes

trekking met rugzak en tent naar ala-kul meer. vanuit Karakol. goede guesthouse daar uitgebaat door een nederlander.

2 likes

Leuk. In Aubenas is mooie horloge winkel.Wel veel Franse merken als ik me goed herinner . Wij zijn daar pas in begin September

1 like

Ik denk dat ik maar thuis blijf. En van het uitgespaarde geld ook zo’n mooi horloge koop.
Wat een boel moois is er toch.

4 likes

Ga naar zuid Frankrijk, snuffel brocanterie markten af en wie weet scoor je een top horloge :slight_smile:

1 like

Camping De Paal in Bergeyk

9 likes

Alles lekker groen daar bij “El Teide”…

Of een pak sneeuw :grin:

Vet man!

Ga je ook slapen in @Jurtz?

8 likes

Twijfel of deze mee gaat naar Frankrijk:

Of toch een leuke beater voor de vakantie zoeken? Je hebt maar een reden voor een NA nodig…

10 likes

Drie vakanties in de planning voor dit jaar (wintersport hebben we in januari gehad): Corfu, Normandië, Rhodos.

Heel saai, maar waarschijnlijk gewoon deze weer om de pols:

.

Oh ja, ik vergeet nog een weekendje Luxemburg :joy:

7 likes

Dat is nogal @Yak

2 likes

Bij ons hier in het dorp. :sunglasses:


c6f1d0af8bcd37d771866f066265413375c10bac_1_375x500
Deze denk. :thinking:

3 likes

Zou deze wel weer eens mee willen nemen op wintersport, …oh wacht die is er niet meer. Nou ja, dan maar de Tudor. Ook geen straf! Ook niet voor de zomervakantie. :wink:

Staat als bestemming hoog op mijn wensenlijstje. Kan me er nauwelijks een voorstelling van maken. Ziet er op TV enzo. altijd uit als een uit de kluiten gewassen marketingkermis. Lijkt me een hele ervaring, daar eens rond te lopen. Vele plezier alvast! :ok_hand:

1 like

In juli doe ik een koorweek aan zee en ga ik iedere dag zwemmen met de SKX007 om!

11 likes

Dat is toch dat dorp wat in de Tweede Wereldoorlog helemaal kapotgeschoten is door de Duitsers?

2 likes

In mei weekje naar Andalusie. Wat er mee gaat weet ik nog niet. Maar ivm vertrek de dag na mn 50e verjaardag ben ik meer benieuwd wat er mee terug gaat. Iemand nog adresjes in Sevilla, Cordoba of Grenada?

2 likes