Het grote vakantietopic 2019

3 likes

Geslaagde band-combo ook…

1 like

6 likes

En dan zit je op het terras op Gran Canaria en dan zie je dat je buurman een Sea Dweller (16800) heeft! Leuk om dan even ze ook kennis te laten maken!

11 likes

En dan vraag je of je hem even om mag doen. En pak je je telefoon en maak je een foto. Hoe kijkt iemand dan? Dat vraag ik me echt af. Hoe gaat zoiets dan?

4 likes

Haha was leuk gesprek. Ik vroeg of ik hem even van dichtbij mocht bekijken. Hij zei ‘keine probleem!’. De man had duidelijk een dikkere pols! (En wel de datum goed gezet).

3 likes

Uhm, op het glas na zie ik als rollie-leek geen verschil.

2 likes

goede vraag :stuck_out_tongue: :smiley: haha

Leuk! Het verbaast mij eigenlijk dat ik weinig mensen tegenkom met dezelfde interesse voor horloges. Wanneer ik iemand tegen kom met een mooi horloge maak ik ook altijd wel even een praatje (wel meestal zonder foto :stuck_out_tongue: ).

1 like

16800 is toch de transitional Submariner ?

ja dat snap ik wel haha, leg dat ook maar eens uit aan niet Rolex fans :slight_smile:

Gezien de weinige reacties, denk ik dat Rolex-fans het ook niet kunnen. Misschien kan @Dave1979 als foto-maker meer vertellen?

Ik zie ook geen verschil. Aan de buitenkant. Binnenkant wel degelijk. Het horloge is dikker voor de helium uitlaatklep en heeft een andere achterkant

Hij is wel meteen een stuk duurder! En wordt volgens mij niet vaak voor zijn doeleinde gebruikt (namelijk op 1220m duiken).

2 likes

Sterker nog er zit hier ook iemand in het hotel (uit Nederland) met een GMT Pepsi. Echt in goede staat. Ik maak dit ook bijna nooit mee! Zal kijken of ik daar ook een foto mee kan maken :grin:

2 likes

Ligt eraan in welk hotel je zit
5 sterren ?

1 like

16600 denk ik…

Glas diameter is ook kleiner; bezel iets breder…geheel is dikker/hoger…

1 like

Ik bedoel een 16600 uiteraard!

Vier sterren. Vijf sterren ligt naast ons hotel, daar lopen ze met day dates.

4 likes

Keuze stress op vakantie …

10 likes