Het grote vakantietopic 2019

Lekker uitzicht hoor! Vanaf het balkon bedoel ik dan hè. :wink:
Fijne vakantie!

Oh, de Rolex, any day.

1 like

Flinke reisverzekering heb je

1 like

Nee hoor, de middelste!

1 like

Absoluut waar. De kartelrand om de bezel is ook meer grof dan die van de sub. Had ook gevoel dat type oysterband net iets anders was.

Tweede van rechts! Sub hoort niet thuis te blijven namelijk!

1 like

Vuurdoop, of is het waterdoop?

3 likes

Mijn trouwe ‘Great White’ gaat vrijdag mee naar Indonesië.
Alleen nog bedenken welke bandjes ik allemaal meeneem… :thinking:
En onderweg even de twee tijden omwisselen. :blush:

16 likes

Ik heb hem heel de vakantie om gehad maar op het strand met al dat zand deed ik hem wel af. Wil niet onnodig krassen maken.
Voor het eerst een rubberen band gebruikt met tropische temperaturen en beviel goed!

Even onder de campeerders onder ons, als er een tweede of derde horloge mee gaat…

Waar laat je die? Kluisje in de caravan?

In een vuile onderbroek😋

4 likes

Waarschijnlijk wel de beste plek :joy:

zelf bewaar ik waardevolle spullen onder het bed of op of een andere onlogische plek. Kluisje kan wel maar valt wel op.

Neem je die allemaal mee op vakantie?
Heb je daar wel een kluisje? :hushed:

1 like

Zeker in de kluis! En verzekerd.
Ooit was ik in Thailand en hadden ze de kluis open gebroken, paspooort, papieren, contant geld, autosleutels, alles weg. Dat was wel even lastig want moesten via Bangkok nieuw paspoort, Thaise consulaat en een airliner die niet wilde mee werken.
Van de verzekeringsmaatschappij mocht ik zelf een hotel uitzoeken voor 5 dagen extra verblijf: det werd het Marriot :slight_smile:
En alles keurig vergoed.

1 like

Dan heb je de schavuiten mooi tuk denk ik. Want wie komt erop om onder het bed te kijken?

3 likes

Marriot! :sunglasses: :shushing_face:

Heb je een extra reisverzekering voor je horloges?

Ik zou óók graag mijn favoriete horloges allemaal meenemen maar durf dat eerlijk gezegd niet! :flushed:

Ben bang voor het gedoe en beschadigingen maar zou het tegelijkertijd wél héél leuk vinden!!! :roll_eyes:

Net als jij een hele rits horloges en dan een beetje genieten aan zee! :heart_eyes:

2 likes

Volgens mij extra verzekerd, maar dat regelt mijn verzekeringsmannetje (hij leest toch niet mee).
Juist op vakantie is het toch heerlijk om van je horloges te kunnen genieten ?

4 likes

In Toscane met een privézwembad of iedereen zit binnen. :sunglasses:
Af en toe een duik en dan is het wel uit te houden.

Heb de Vostok, de Alpinist en de Fiffer Seagull mee. De laatste zal ik maar niet testen op waterdichtheid. :wink:

11 likes

Ben jij even blij dat de auto’s niet parkeren langs het zwembad! :wink:

5 likes

Hahaha heb hem door! Duurde even. :wink:
Nee ze rijden wel rondjes! :joy:

2 likes