Het grote vakantietopic 2019

Lekker! Toscane.

12 likes

Ik ga voor drie goedkope maar in mijn ogen leuke horloges.

Beetje keuze, het is geen ramp als er eentje stuk gaat en zelfs als ze gestolen worden… Ach, ze zijn goed vervangbaar. De emotionele waarde is 0,0.

3 likes

Speedmaster en de Sub mee op vakantie, de Sub zal voornamelijk gedragen worden, Speedmaster ook maar meegenomen mocht ik zin hebben om de pols te slingeren.

12 likes

3 likes

Deze gaan mee naar Samos:

16 likes

:canada:

23 likes

Prachtige uitzicht!

1 like

Ja, jammer van de voorgrond :smile:

1 like

3 likes

Eentje zonder dan:

8 likes

prachtig!
Welke regio is dit?
(we gaan volgend jaar deze periode, en twijfelen nog tussen NW USA of Canada)

Dit is Medicine Lake, Alberta…bij/in Jasper National Park…West-Canada is zeker een aanrader!

2 likes

Griekenland, meer bepaald Corfu, met de Hamilton Field Khaki!

13 likes

Oude foto maar ik denk dat deze mee gaat, volgens internet kan die tegen zwemmen maar ik weet niet of ik dat moet geloven dus eigenlijk zoek ik nog een goedkope plan B die echt tegen zwemmen kan maar weet nog niet zo goed welke.

1 like

Casio is het enige merk waarbij ik met een ‘WR’ rating nog wel durf te zwemmen. Nog nooit pech gehad. In mijn ervaring zijn Casio’s altijd meer waterdicht dan erop staat en gaat de batterij veel langer mee dan de fabrieksopgave.

2 likes

Vaste prik: weer Tsjechië en zonder tijdsdruk…

4 likes

Ja Casio lijkt me in dat opzicht ook wel een betrouwbaar merk maar vind 't met zwemmen altijd lastig, in ieder geval bedankt voor de geruststelling!


@España

6 likes

Kos.
Uitstekend vertoeven, dit uitzicht vanaf het balkon met een drankje en een verrekijker.

4 likes

Alweer terug uit het mooie Toscane. Hier op het landgoed van Sting met de Seamaster.

2 likes