Het grote vakantietopic 2019

Eergisteren nog in het zwembad, nu weer thuis. Mis het nu al

2 likes

Het landgoed van Sting? Daar kun je vast niet zomaar komen, hoort daar nog een leuk verhaal bij?

1 like

Mooi he.

Gaan we ook geregeld heen.
Hynčice pod Sušinou, Staré Město
Alweer 2 weken geleden thuis gekomen, was heerlijk.

Helaas is het niet zo spannend😄 Sting en zn vrouw hebben daar een gigantisch landgoed en produceren wijn, olijfolie en honing. Op het landgoed staat een farm shop die je kunt bezoeken en hun producten kunt proberen en kopen. Zie hier https://www.il-palagio.com/products/

Na mijn bezoekje zag ik wel dat Sting een concert gaf die avond in Lucca, wat een uurtje daar vandaan is. Waarschijnlijk was hij dus wel in de buurt…

2 likes

Misschien sting hij achter het raam te kijken?

2 likes

De vakantiecollectie van dit jaar. Niet te duur, wel lekker afwisseld, top voor op de camping.

1 like

Vandaag met mijn Beater in de Bergen

5 likes

Vianden

13 likes

Ouders geholpen met opbouwen van de tent op camping, daarna weer terug naar huis. Kramperen… verschrikkelijk :confounded:


9 likes

En nu ga je zeggen dat je niet zelf die foto achter het stuur hebt gemaakt aub.

1 like

Onze plaatselijke café houder ging altijd naar Rockanjee sur le Mer. Iedereen vond dat heel wat. Ook wel bekend als Rockanje net onder Rotterdam.

Nog steeds een heerlijk strand. Met leuke strandtent waar ze ook als t druk is nog ff tijd hebben voor de klanten. Komen er sinds 1,5 jaar regelmatig. Terwijl ik als Hagenees altijd op de stranden tussen Kijkduin en Scheveningen was georiënteerd.

Klopt, bijrijdster heeft de foto gemaakt die ik thuis online heb gegooid.

2 likes

Sunny Turkey

Belgische Ardennen met de G-shock :ok_hand:

3 likes

Oei, het is vochtig op de camping. :disappointed_relieved:

4 likes

:sob:

1 like

Vanaf morgen lekker een weekje Cyprus !
Precista, Vostok, Orient en Invicta mee.

7 likes

In Würzburg (D) ligt dit moois zo maar in de etalage. Meer dan een half miljoen op drie tableautjes.

:money_mouth_face::heart_eyes::star_struck:

4 likes