Het grote vakantietopic 2019

Dit jaar staan er grote verbouwingen thuis geplant dus veel vakantie zit er niet in. Enkel in Augustus een weekje naar de Internationale Mini Meeting in Engeland ter gelegenheid van 60 jaar mini. Dan mag de bb36 mee

5 likes

Met de MSCN? :wink:

1 like

Met Belgian Minis On Tour. En ook met de Mini Pickup International Club, dit jaar staan we er de eerste keer in clubverband en zit mee in de organisatie ervan.

2 likes

Altijd feest volgens mij, de IMM’s! :+1:

Rij zelf even geen classic, maar ben wel lid van MSCN en trouwens ook van MINIACS (hebben altijd wel leuke ritjes). Succes met de organisatie, hier zijn ze er al druk mee geloof ik. :wink:

1 like

ben er nog niet uit wat ik morgen meeneem waarschijnlijk deze 4

2 likes

Nog weinig concrete invulling van de vakantiebestemmingen dit jaar, in ieder geval Spanje met de Pasen en Engeland in de herfst, de rest is nog onduidelijk. Deze gaat in ieder geval mee

2 likes

Hé Vallon Pont d’Arc altijd mooi daar. Dit jaar naar Privas met de Sumo

2 likes

Mooie Seiko. Hebben we daar al een NA topic van gezien?:blush:

Ik ga ook naar Privas btw :wink: welke camping ga je?

2 likes

Dat is grappig, Ardèche Camping

2 likes

Bryce Canyon, zeker een aanrader! Deze zomer gaan wij voor de vijfde keer een rondreis maken in de USA. West kust heb ik zowat al alles gezien. Nu gaan we van Atlanta via > Nashville>Memphis>New Orleans naar Florida. Lekker met deze
weer zwemmen bij Miami Beach :sunglasses:

13 likes

Meen je :joy::joy:

2 likes

Ik ga meestal naar hal
Ook erg leuk

@CitizenX :nerd_face:

2 likes

Afgelopen najaar in Florida geweest.
Tip : Met een speedboot door de haven van Miami.

:smile::+1:

16 likes

Begin mei twee weekjes Rio en omgeving :brazil:. De Sub misschien beter thuis laten en de Alpinist lekker mee nemen


Of toch de Eterna

Hmm… nog een nachtje over slapen

8 likes

De SKX gaat woensdag mee naar Denemarken :sunglasses:

6 likes

Ik pas wel op de Eterna 🥴😅

1 like

Je draagt je band wel heel los :wink:

Miami Vice :facepunch:

1 like