Het grote vakantietopic 2019

Die skx’en zijn toch wel erg populair voor de vakantie :rofl:

De mijne gaat overigens ook mee naar de Pyreneeën:

9 likes

Daar was zoveel sneeuw gevallen dat de wegen afgesloten waren .

1 like

ik hou ook niet zo van plannen :grinning:

Wij doen aan volksverhuizing (3 kids) richting Gran Canaria dit jaar! Vroeg zomervakantie dus das lekker.

En deze vriend gaat ook mee!

5 likes

Yep, met een Sub in Rio, very sensible :thinking:

1 like

Serieus, wij plannen onze vakanties werkelijk NOOIT…
We gaan ineens ergens naartoe.
We plannen bijna niks prive gezien, elke dag is haast een verassing.

Dit jaar is het 1groot planfestijn idd.
Maar er zijn dan ook heel wat andere partijen mee gemoeid , dus moest wel.

2 likes

Vorig jaar de Squale1521, vorige week de SKX

Aanstaande zomer nog geen vakantie plannen gemaakt, maar denk dat ik voortaan gewoon mijn favoriete beater mee neem…
De SKX :grin::sunny:
Vorig jaar tijdens de vakantie de Squale bezel beschadigd, was ik toch wel beetje ziek van.

1 like

Klopt, normaal draag ik hem zo

Waarom die dag wat losser weet ik niet meer.

denk om te patsen op het strand:rofl:

6 likes

Net terug van een Kaapverdië waarin mijn Apple watch mijn maatje was.
Pas sinds eind vorig jaar gegrepen door horloges en denk dat de Apple watch ook snel de deur uit gaat.

Verder dit jaar Ibiza en New York in het vooruitzicht.

Een ander vooruitzicht is dat ik nog voor de zomer een Zwarte Longiness HydroConQuest ceramic wil kopen en dan ook mee gaat op vakantie. Tot die tijd is de Seiko SNXS77 mijn daily beater.

2 likes

Deze mee op reis door Colombia. Hier vanaf El Peñón de Guatapé.

6 likes

Net terug uit Spanje, met de SKX013

Dit jaar opnieuw Spanje, met deze:

En een keer naar Miami, met deze:

Echter, niets zo veranderlijk als horlogecollectie en vakantieplannen.

20 likes

Heerlijk stel is het toch Nathalie!

1 like

Ben ik de enige die op vakantie nooit een horloge om heeft? Ik doe niet aan tijd als ik op vakantie ben.

1 like

Jij volgt 's morgens, 's middags en 's avonds gewoon de rest richting buffet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik kan echt niet zonder op vakantie.

5 likes

Het vliegtuig geeft je een belletje als het gaat vertrekken ?

3 likes

Haha, laatste 2 vakanties met de kleine erbij wel ja. Lekker makkelijk. Maar normaal moet ik daar niets van hebben.

Privé jet, die vertrekt pas als ik wil dat ie vertrekt😜

4 likes

ok :smiley::clown_face:

1 like

In granada heb je niet zoveel, maar als ik het me goed herinner wel een Rolex boutique. Als je dan toch iets te vieren hebt… :thinking:

EDIT: Dat is blijkbaar die Joyeria huppeldepup haha.

Schuin tegenover die boutique zit trouwens nog een horlogezaak die destijds mooie merken had liggen, waaronder mooie Orissen, Breitling IWC JLC etc. De naam kan ik niet vinden maar zit op een hoek, zelfde straat +/-100 meter verderop richting het Alhambra. Volgens Google Maps “26 Calle Reyes Católicos”

Nog geen concrete vakantieplannen dit jaar, maar kans is groot drie weken bivakeren in de Franse Alpen of de Pyreneën. Doen we eigenlijk twee jaar op rij, en dan een vliegvakantie in het derde jaar, maar die laatste wordt vermoedelijk een jaartje uitgesteld.

Op vakantie gaan er altijd beaters mee, niets wat super waardevol is. Moet er niet aan denken dat er tijdens een hike naar een bergtop iets gebeurt met mijn Tudor of Meistersinger om maar wat te noemen! Naast de mechanische horloges heb ik nog een aantal quartz horloges, meestal wordt het zoiets. Mijn vriendin heeft een Seiko Padi Turtle (gejat, want eigenlijk van mij maar die band aanpassen is een hel!!) en die doet er ALLES mee. Misschien moet er dus maar een tweede komen, dan heb ik in ieder geval een mechanisch horloge om.

Zou wel leuk zijn, zo’n ANWB-stel met hetzelfde jas en bergschoenen maar dan net anders… :speak_no_evil:

2 likes

Vietnam met deze jongen.

7 likes